Tidigt flyg för R och amerikansk kväll hos killarna..

Jaha, näha, R's flyg gick visst tidigare än han trodde. So, han hastade iväg till Arlanda och kvar blev jag :-( ... Hahhahahahah;-) Äh, det hade ju varit trevligt att ses innan han stack men jag ska ju till London den 14:e mars för Affordable Arts Fair... Fast det är ju ett tag tills dess..... Han har glömt sin cashmere halsduk. Utmärkt nu när det är snö och kallt;-)! Han menade på att den KUNDE vara en present eller så kunde jag lämna tillbaks den när jag kommer till London.. Jag tycker att han kan pallra sitt ÄSS dit jag är och hämta den... Eller??;-)

Killarna ringde. Jag ska över till dem och käka hemlagade hamburgare - YAMMMMM! Måste faktiskt rusa för de borde vara klara typ nu! Så mysigt att ha 2 av sina bästa vänner i porten brevid mamma.. Det är förmodligen min räddning när detta place med mammas tjat blir för mycket;-)!!!

Bonne soirée!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

ooompf, förstår dig. mina frldr bor i stockholm men jag måste säga att jag inte klarar av mer än några timmar åt gången. Då är det skönt att sticka till stan efteråt och rensa skallen...eller umgås med ngn annan...

Postat av: nollåttan

förresten, art deco får du absolut inte lämna bakom! En fin tidsperiod som passar bra med modernt och fö även gustavianskt (läste jag i Antik och Auktion). Älskar art deco / art noveau och brukar frossa i framför allt franska bilderböcker om ämnet. synd att den stilen inte gör sig så bra i min lägenhet....

2007-01-21 @ 23:42:20
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Eller hur!!? Tänk då att jag är fast här i veckor!! Olidligt. Försöker verkligen stänga av öronen emellanåt men fasen va man kokar inombords ibland.. BLÄ!! Plus att jag avskyr att "bo i en resväska".. Jag vill hem till MITT!! SUCK!

Nä, jag är själv ETT STORT art deco fan!!! I förra möbel"delningen" fick jag med mig en del riktigt fina orginal. Bland annat en hel matsalsuppsättning med "side boards" och allt. Tyvärr är det magasinerat här nu men använde dem i den lght jag bodde i då i Stockholm. Mitt hus i Fr är byggt 1882 och inredningen "tidsenlig" eller ja, i alla fall charmig fransk "antikstil". Får posta bilder när jag kommit hem om du är nyfiken!? Jag längtar till den dag jag har något STORT där jag får plats med ALLA mina saker under ETT tak!!:-)/C

2007-01-22 @ 00:03:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

gärna!!!! vad kul!!!

2007-01-22 @ 01:11:58
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback