Today's outfit

Fullt upp sedan 8 imorse. Tack och lov drack jag inte så mycket igår. Typ 3 Smirnoff ICE på MTV festen (ja, jag vet.... fanns inte så många alternativ där... surprise..) Och sedan när vi gått vidare till Riche blev det EN drink. Och efter det, på Sture, drack jag INGENTING!!! Så, lite trött idag - annars FIN, FINT!!

131398-263

Kofta i cashmere från GAP
Linne i guld och koppar från mammas garderob
Jeans från Levis
Skärp från LV
Halsband från Glitter (såg ett hos
Lazy Girl och hennes var så fint så jag var tvungen att hitta något liknande så detta köpte jag igår!)

Lunchade på Tures - deras Gulasch är SÅ smarrig!
Hittade en kofta på Massimo Dutti - superfin i typ beige-guld med ett sidenband i midjan. Kan inte posta bild ännu eftersom den "göms" i bilen. Min övervakare - mamma - kommer att bli GALEN om hon ser den... Så, den får ligga där till det är tryggt att smuggla in den!!!
Inte klokt. Jag är vuxen.. F*N va jag längtar hem. Jag har börjat fundera på att sticka rätt snart. Va sjutton, jag jobbar mycket bättre hemma och alla tavlor kan faktiskt skickas med UPS vart de än ska!!!! Inte klokt att jag plågar mig i KALLA Sverige, och hemma hos mamma dessutom! Jag är en IDIOT!

Nä, dax att spika planen för kvällen. Många förslag men jag känner verkligen inte för att parta idag igen. Blir förmodligen en LUGN kväll med middag och dvd hos killarna!!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyyygg kofta!

Postat av: Tess

Haha, Tack;) Ha en bra fredas kväll!

2007-01-26 @ 18:07:31
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: nollåttan

tures gulasch? har aldrig ens smakat på den! det är alltid samma sak, varje gång jag sätter mig där så väljer jag antigen
1) räksalladen
2) hamburgaren
3) chicken caesar
4) fiskgrytan
(och hoppas att sura b***en som skriker istället för att tala normalt inte serverar)
Gud vad tråkig jag är! ska pröva gulaschen!

2007-01-27 @ 00:30:31
URL: http://www.nollåttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback