Uppe med tuppen..

MTV festen till trots är jag uppe NU!?

Jag vet inte riktigt VAD jag ska säga om MTV festen... För det första - Lokalen.. Eh... skulle den vara cool?? Eller? Färgfabriken.. Och så pressar de in MASSOR av folk men det finns bara 3 toaletter inomhus och så har de ställt dit några få "baja-major" utomhus?? QUE? Och banden som spelar - Weeping Willows.. Visst de spelar jättebra musik.. MEN PÅ MTV?? Nä - not good!

Hur som helst hade VI superkul. Och jag kom hem LITE senare än vad jag hade tänkt.. Kl. 3 - inte sååå farligt ändå;-)! MTV festen lämnade vi betydligt mycket tidigare än så. Det gjorde nog de flesta.... Och helt ärligt var vi på väg att sticka därifrån redan efter en timme men som sagt, sällskapet var SKOJ! 

Nä, senaste MTV festen jag var på i CANNES var FABULOUS! Lååååångt ifrån detta!! Fast det är klart - det går väl egentligen inte att jämföra.. I Cannes var det GLAMOUR! Här var det "disco på lokal".... Hahhahahahah ;-)

Nä, nu är det cappuccinodax och så måste jag tvätta bort sminket... ;-)
C som i ciao!
/C


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vad kul det låter :) (Eller tydligen var dte väl kanske inte så kul, men det låter som en kul grej att gå på) jag hade också velat gå på MTV festen..

Postat av: agnes

Åh, låter roligt. du har inga bilder därifrån?
Nu har jag postat lite om 1600-tals modet, blev inte allt, men hoppas att det kan vara lite intressant. kan hända att de kommer mer såsmåningom :D

2007-01-26 @ 08:52:46
URL: http://adinaagnes.blogg.se
Postat av: nollåttan

äh, inget fel på fjortisdisco, men kallas det för MTV-fest har man kanske aningen högre förväntningar!

2007-01-26 @ 09:23:48
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

hehe,apropå dagens skörd.kolla min blogg om en tim.har skördat järnet..

2007-01-26 @ 15:15:01
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Dress like a princess
Festen i sig var inget speciellt. Eller, snarare, de försökte förmodligen göra den ASHIPP men den kom liksom ALDRIG igång.... Fast vi hade skoj iallafall!!;-)

Agnes
Hade kameran i väskan hela kvällen men tog faktiskt inte EN enda bild..
Va kul med 1600tals modet. Ska genast kolla in din blogg!!:-)

Nollåttan
Ja, jag hade faktiskt högre förväntningar. Särskilt som senaste MTV festen i Cannes var så grymt skoj! Ska kolla din blogg!!:-)
/C

2007-01-26 @ 17:09:07
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

hahahaha...gud...baja-major...UTOMHUS...?!!!! på vintern i Sverige...oh my god vad kallt för det första och oh my god vad fruktansvärt oglamoröst för det andra...jag hade nog också gått...tur att det fanns nån annanstans att gå då...!

2007-01-26 @ 17:10:57
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback