UTTRÅKAD

131398-218









Gaaaaah, jag är sååå uttråkad. Lite som ett vacum efter att ha spenderat nästan 4 dagar hos killarna men massor av folk omkring hela tiden.

Ringde G. Hans franska mobil är inte på så han är troligtvis i London. :-(

Typ ALLA är iväg.. Så, här får man för att man envisas med att vara hemma i Cannes. Många som bor här kommer ju från andra ställen så de har åkt dit eller så har de stuckit iväg på semester någon annanstans.
Konstigt - det händer ALLTID saker här annars.. Och jag kan ju inte direkt dra till Paris - det tar 9 timmar med bil..  Kanske händer något i Monaco - ska nog ringa F och se om hon är hemma - då skulle jag ju kunna sticka dit!

Hm... synd om mig :-(...... Fast, jag har ju MASSOR av jobb. Så egentligen skulle jag ju kunna jobba men jag känner verkligen inte för det idag!

Jo, NO 1 i projektet "60's NEW YORK"är klart! Det är de 3 tavlorna som är på bilden!

Nä, nu ska jag gå och vara uttråkad i köket - och så ska jag ringa F!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: charlotte/glitzy

stackars dig som har så tråkigt:)

Postat av: C

PUST! Ja, INGEN är på plats.. Nästan så jag känner för att sticka tillbaks till killarna som hade nyårsfesten, fast de har jag ju snyltgästat hos i 4 dagar redan ;-).. Oh well, får väl surfa på nätet:-)/C

2007-01-02 @ 18:37:30
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback