Botox eller mygg??



Det gör fasen ont i pannan. Alltså INTE huvudvärk - jag har ju aldrig ens det. Det gör BOTOX-ONT i pannan. Med andra ord känns det skitskumt. Undra om det kan bero på alla mygg- och knottbett som jag samlat på mig i just ANSIKTET av alla störande ställen. Botox och "mygggift" kanske inte går så bra ihop???
En finne i pannan har dessutom utvecklats efter att mina pannmuskler SAKTA men SÄKERT förlamats..... Förutom att jag aldrig har huvudvärk så har jag heller aldrig finnar - tills nu.. After botox..

Ska till kliniken på fredag (FÅR INTE glömma att skjuta på the appointment eftersom det dykt upp en annan sak PRECIS samma tid som det mötet..). Kanske jag ska be att hon sprutar i hela ansiktet - då kanske jag till slut inte känner värken?? ;-) Äh, det är bara en "check-up" jag ska på så inget farligt. Och spruta in mer skumt muskelavslappnande har jag inte planerat...


Inte ETT streck så långt ögat kan nå.

Fast jag ÄR nöjd. Ändå. Ok att det känns som jag kletat gips på pannan som håller på att stelna.. Men "rynkorna" eller "pannvecken" är BORTA i alla fall!! ;-)

Nä, jag har massor att göra, ska skicka iväg ett gäng skisser ikväll...
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollattan

det låter ändå som om det är värt besväret...!

2007-07-03 @ 22:06:14
Postat av: nollattan

det låter ändå som om det är värt besväret...!

2007-07-03 @ 22:06:31
Postat av: Sweetheart

Hoppas det känns bättre snart och att värken försvinner! :) Men vill man vara fin.. Som de brukar säga ;)

Postat av: C

Nollåttan
Jo, det är nog det! :-)
Sweetheart
Idag känns det bättre. Och egentligen är jag nöjd - ja förutom finnar och värk dårå!! :-)

2007-07-05 @ 01:11:04
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback