Brevbäraren - du får SPARKEN!

Snacka tur att jag tog posten först idag!! Mamma brukar ju normalt öppna alla mina brev eftersom jag allt som oftast befinner mig i FR. TUR att jag var i Sthlm just idag. Och att jag plockade upp posten... Där fanns senaste mobilräkningen nämligen. 5000 SPÄNN.

Inte för att jag är jätteförvånad. Jag brukar använda min svenska mobil när jag är utanför FR. Och nu har jag ju pratat en del från Grekland och Schweiz.......... Fy på mig! Frågan är ju bara vad sjutton jag gör nu. För jag tänker ju INTE be mamma att betala en räkning på 5000 bara för att jag har snackat mycket i telefon. Och jag som hade tänkt sticka till Båstad några dagar i slutet på veckan och sedan sticka hem till FR i nästa vecka.

Fattar inte att jag ALLTID lyckas fixa till mig FETA utgifter utan att tänka mig för. Hmmm... dax att jobba hårdare. Fixa de FETA inkomsterna så att man kan leva loppan ÄVEN om man har stora utgifter... :-)

No news från date-killen. Nä, jag förväntar mig inte det heller - men jag hoppas.. :-(

Ska på något TV-event på Söder ikväll. Looks like I'm the driver... Ovanligt... ;-)

Nä, nu ska jag tillfälligt ta och förtränga min najsa telefonräkning och tänka ut vad jag ska ha på mig ikväll istället!!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

åhh vad tråkigt!!! hatar sånt !

Postat av: C

Sofie
Ja, inte är det skoj.. Men, ingen mening att gråta över spilld möjlk.. ;-)

2007-07-10 @ 23:47:26
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollattan

fy sjutton vad surt. kan inte du bara sälja av något du inte behöver så är det klart?!? sätt ut ngn märkesgrej på tradera och vips har du cash.

2007-07-11 @ 09:32:48
Postat av: C

Nollåttan
Jo, jag förmodar att du har rätt. Dessvärre har jag ju de flesta av mina saker i FR. Fast nu när du säger det så ska jag nog kolla mina saker i förrådet. Jag skeppar ju dit saker till och från och en del är riktigt nice! Tack för tipset! :-)

2007-07-11 @ 09:39:04
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback