Giftemål om ett och ett halvt år på Grand Hotel...

Det blev ett varv runt Djurgården. Skönt. Men nu gör den där j*kla höftleden sig påmind. Ouch!

Orkade inte gå förbi solariet så jag får göra det sen. Eller, rättare sagt, jag får ta bilen dit sen.. Hahahah typ 4 kvarter till Nybrogatan. Men så är det. Kan inte gå mer idag! Oh well, jag har fått lite motion iaf!


OMAN

MSNade med en kompis i Oman. Har har precis flyttat dit från Dubai. Han dejtar massa flygvärdinnor men börjar bli rusktigt trött på det. Han menar på att allt de pratar om är sina flygningar - de har ingenting innanför pannbenet och därför har han inga långvariga relationer.. Men han vill gärna träffa någon. Och gifta sig. Så nu har vi kommit överens om en PLAN B....

OM vi inte har träffat någon inom  1-1.5 år så ses vi på Gran Hotel i Stockholm och gifter oss borgerligt. HAHAHHAHAHA låter som en bra idé! He is a VERY nice guy dessutom.

Nä, dax för dusch och sedan koll på stan och sist men inte minst - träffa alla på Josefina's.
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Madicken

Bra å ha en backup plan! *hehe*
Förstår att du längtar tillbaka till Frankrike nu...såå härligt!! =)
Trevlig helg!

2007-07-13 @ 16:33:22
Postat av: nollåttan

låter som en skitbra plan, särskilt om killen är trevlig. fin topp där nere, var hittade du den?!?! like it a lot!!

2007-07-13 @ 23:53:56
Postat av: C

Madicken
Trevlig helg på dig med! :-)
Nollåttan
Ja, jag tycker också att det är en BRA plan! :-) Toppen är köpt på en butik som heter DIDI i Täby Centrum. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback