Konsert - Somliga straffas direkt.. ;-)

Alltså, Metallica konserten är idag. Folk började köa igår morse. Jag körde förbi Stadion vid halv tio igår förmiddags och då stod ett GÄNG tappra där.

Igår kväll - sent - när N och jag var ute och gick med hennes hund så var det SÅÅÅ MYCKET folk. Och de hade värsta festen. Sjöng, spelade musik och var ALLMÄNT skäniga. Dessutom kommenterade de min kompis N som en bortskämd Paris Hilton med en löjlig chiuaua. Hahahhahahah det är inte ens en chiuaua hon har. Och vad sjutton vet de om "bortskämd".. Hahahhahahhaha så är det med dömande människor. Fast somliga straffas ju direkt och idag kan de stå där i REGNET. HA! ;-)

Nä, måste sticka iväg och handla färg och dukar. Hoppas hinna ner till landet en sväng och gjuta mer betong. Ska sticka hem till FR i nästa vecka dessutom. Måste boka biljetter eftersom jag kommer att behöva bilen i SV i september.

Off I go!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback