Köra bil på gågata..

Ok, jag har inte 100 koll på Söder... Så, ibland blir det lite missöden. Som idag när jag skulle köra hem. Och svängde ner på gågatan vid Slussen. Och så kommer FARBROR POLISEN.. Jag tror ALDRIG att jag lyckats vända bilen så fort, köra över hela trottoaren och sedan gasa iväg på någon tvärgata.. Men det gick ju bra.

När jag svängde ner på gågatan sa jag till N att det nog inte var en bra idé men hon tycker att alla idéer är bra idéer - främst de som man riskerar att åka fast på!! Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg polisbilen komma mot oss. Hahahhaha - hur typiskt är det inte?!?!? Fattas bara att jag fått en bot till.. Och så min telefonräkning på det..



Fick förresten höra att jag tydligen inte är välkommen på min morbrors bröllop. NAJS.. Fast helt ärligt.. Skulle jag verkligen velat gå?? Han är LASTGAMMAL och ska gifta sig med en pengakåt tjej i MIN ålder. Och han tror att det är äkta kärlek. WHAT AN IDIOT! Anledningen till att jag inte är välkommen är dessutom RIKTIGT IRONISK. Han tycker att jag glassar omkring för mycket och spenderar för mycket pengar. HAHAHHAHAHAHA eller hur?! Ok att jag reser en del men jag strör VERKLIGEN inte pengar omkring mig!! WHAT about hans blivande fru då?? Som bränner av hans "family money" fortare än ljusets hastighet.. Han är så grundlurad och nu vänder han sig dessutom "mot" sina släktingar.. Förmodar att MISS GOLD DIGGER har ett finger med i spelet. Hon är väl rädd att jag bränner pengar som hon kunde knipit! Det är helt sjukt!!!! ALLTIHOP! SLÄKTEN ÄR VÄRST!

Nä, sleep time!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hmm...låter som han tappat förståndet någonstans på vägen...liten som en story i en film! =)

2007-07-11 @ 08:35:18
Postat av: nollattan

finns inget så soppigt som släktfejder alltså. usch. anar säkert lite svartsjuka. råd morbror att skriva äktenskapsförord....om ni pratar dvs. haha, kul det där med söder, det hade nog blivit en dyr historia!!

2007-07-11 @ 09:30:46
Postat av: C

Madicken
Ja, det är så löjligt. Delar av min släkt är dessutom duktiga på att bråka. Speciellt om pengar. Det är så man spyr! Min morbror har DEFINITIVT tappat förståndet efter att han hittat sin nya pingla. USCH!
Nollåttan
Fy fasen vilken idiot han är! Och jag tror INTE att det kommer att skrivas något äktenskapsförord heller. Helt ärligt så är det NÄSTAN att jag hoppas att de gifter sig, skiljer sig och hon sticker med alla pengar.... Ibland undrar man vad som händer med folks förstånd. PUST!

Postat av: nollattan

haha, ja fy sjutton. puh. love is blind?!?!?!

2007-07-11 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback