Mycket nu..

Hej hopp här går det i 480...

Springer mest omkring och ser ut som en skållad iller tror jag. Inte för att jag gör någon nytta men jag ser nog j*kligt upptagen ut iaf!! ;-) SKA uppdatera med bilder snart!!!

Den där cutien. Daten från dagen innan midsommar. Han var på störigt "dumpningshumör" igår tydligen. Vår middagsdate var ju HOT ATTRACTION. Very nice hångel - tack och lov INGET allvarligare än det (nu med "facit" i hand..). För efter midsommar har han varit skitskum.

Han har sms:at någon gång och igår morse ringde jag - då var han på golfbanan och när vi konstaterat det så ringde det på mammys ytterdörr så jag sa att jag måste gå varpå han sa
-Jag ringer dig senare.
OK.. Senare blev typ vid 8 igår kväll. Och när jag då frågade vad han hade för planer undrade han om jag menade igår kväll.. HELLO?? Jag var ju hos en barndomsvän och NEJ jag tänkte inte att jag skulle träffa honom mitt i natten. Så, jag svarade
-Nä, typ i helgen eller så.
Och nu till det värsta. HANS SVAR. EH..... Han måste tro att jag förväntar mig giftemål. För helt plötsligt harklar han sig och säger
-MEN C, jag kan VERKLIGEN inte planera något just nu. Jag har så mycket att göra och massor med träning och så. Och på förmiddagarna så ...... jag och på eftermiddagarna är jag upptagen med ....... och för den delen så vet man aldrig med mitt jobb så jag kan inte planera något för helt plötslig måste jag resa iväg och ........ Så jag kan ABSOLUT inte bestämma något för jag vet faktiskt inte ens vad jag ska göra imorgon och nu till helgen ska jag åka hem till mina föräldrar och sedan vet jag inte. Men det är MYCKET nu och jag kan absolut inte bestämma något. Men jag kan ringa dig i nästa vecka...

WHAT!?!?!? Är han sjuk eller?!?!?!? Han var dessutom så ivrig att få alla orden ur sig att han typ snubblade på varannat ord.. SNACKA om att INTE vilja ses igen. BIG TIME. Han är skitskum. För är man inte intresserad så beter man sig INTE som han gjorde innan och under vår date. Va sjutton - är man bara ute efter en sak eller inser att man inte är intresserad så pratar man väl inte om "nästa gång" osv. plus att man inte ger en massa komplimanger - jag vet att jag skulle iaf inte göra det om jag dejtade någon som jag insåg att jag inte var intresserad av...

Fler av hans vänner tycker också att något är skumt och att han inte är sig själv. Alltså, jag tycker att han är RIKTIGT attraktiv och j*kligt NICE. Men va sjutton, jag bor i FR och han vet inte vart han kommer att bo från och med i höst (han har bott utomlands tills för några veckor sedan) så jag anser väl att man får ta saker för vad de är. DVS vi är båda i SV och tycker (trodde jag iaf) att det finns en attraktion. So, whats the problem?? Nåväl. Synd bara, för jag är övertygad om att han är RIKTIGT bra i ...... ;-)  Fast det får jag ju kanske inte veta nu.....

Nä, jag är bjuden på champagne och snittar hos mina Oncles på Sibyllegatan typ NU så jag måste sticka. Dessutom ville de att jag skulle köpa servetter på vägen. SO - off I go.

Skulle ju träffat botoxläkaren idag men jag har skjutit på det - ett annat möte kom i vägen. Så, det blir till att träffa henne om typ en vecka.

Happy friday! :-)/C

Kommentarer
Postat av: nollattan

knäppo där. åh, dina uncles låter underbara.

2007-07-06 @ 19:30:34
Postat av: Sofie

hata killar och kärlek för tillfället! (eller hata det på grund av att de inte fattar att man vill ha dom :P) hehe.

Postat av: Sweetheart

Oj, han lät lite wierd... Då spelar det ingen roll hur snygg man är. Måste ju vara hyffsat normal och vettig också :)

2007-07-08 @ 21:55:02
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, de är underbara även om en av dem är arg på mig just nu... Oh well, ibland är det lite "drama-queens" över dem... ;-)
Sofie
Alltså, jag tror aldrig att jag kommer att bli klok. Vart är alla nice och VETTIGA killar?? ;-)
Sweetheart
JA, det är ANINGEN weird alltihop som har med honom att göra verkar det som. Det värsta är att jag tyckte att han var en av de mer jordnära och vettiga killar jag träffat på länge men så gör han en total kovändning.. Don't get it!?!?! Blir man någonsin klok???? :-)

2007-07-09 @ 14:35:31
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback