Panikpackning etc. etc.

image506
Stockholm i lördags från vår lilla båttripp. Motorn blev varm så vi fick göra ett stopp på Djurgården och hänga på bryggan där och dricka PIMM's ett tag. Very nice. Sedan blev det middag på J i Nacka!

Alla bitar verkar falla på plats. Vi är typ "samlad trupp". Vi får väl se hur det går att chilla, 4 tjejer i 10 dagar på Rivieran!? :-) Massa folk är nere och alla vill se hur jag bor så vi lär nog få ta några drinkar på min terass. När 2 av tjejerna sticker kommer 2 killkompisar ner och efter att de sticker kommer USA gänget med sin yacht till St Tropez.

Jag har ett berg med smutstvätt i "mitt rum" hos mamma, så det är väl dax att ta tag i det nu. Tankten är ju att det ska vara tvättat och packat senast ikväll. M.a.o typ panikpackning - som vanligt.

FY F*N, rent ut sagt, va skönt det ska bli att komma hem. Jag saknar verkligen mitt hus och mitt "lugn". LÄNGTAR tills jag kan vara där permanent - PERMANENT!!!!!!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mysigt :)

Postat av: Ellinor

Inte alls en dum idé faktiskt..
Om kronofogden kommer, får jag komma ner till dig då? :)

2007-07-16 @ 13:59:37
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: amelie

åh vilken härlig bild!

2007-07-16 @ 15:16:16
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: C

Ellinor
Hahaha, såklart att du får! :-)
Amelie
Tack! Stockholm är verkligen vackert (på sommaren när solen skiner..;-)!! Inte konstigt att alla turister gillar det..

2007-07-16 @ 19:57:59
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollattan

ooo, i like PIMMs! schysst ställe att få motorstopp på, hihi

2007-07-18 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback