SATC middag....

Vi hade tjejmiddag igår. Och av någon anledning kom samtalsämnena att domineras av.... 6! SURPRISE.. Hahhahahah vi brukar iofs inte diskutera sån't men jag förmodar att igår var en sådan dag.. ;-)



Så nu är jag massor av information rikare.. Hahahhaha som tex att en av Sveriges stora personer inom filmbranschen är väldigt hårig.. på ett visst ställe.... Iiiiuuuuu! Hahahahha! Det var mycket rolig info som kom fram måste jag säga. Länge sedan jag skrattade så mycket.. Själv hade jag kunnat klämma i och berätta saker om "date-killen" (som faktiskt varit på listan över Sveriges sexigaste killar eftersom han är dels offentlig person och dels J*KLIGT sexig!!) men jag struntade i det. Hmm. Han är lite "känsligt" ämne och jag unviker det helst. Han har fortfarande inte ringt.

    

JAG HAR BOKAT FRANKRIKE!!!!!! Och tjejligan hänger med. N och jag sticker på tisdag förmiddag och Chris och Carro sticker på tisdag kväll! Det kommer att bli helt vilt! Dessutom har vi massor av vänner som är nere! Yeee-haaa! :-) Har redan bokat in drinx med 4 killkompisar som sticker ner i helgen och så har vi planerat middag med några andra vänner. Ett helt gäng kompisar flyger in från USA och har en yacht i St Tropez så där kommer vi nog hänga en del också. Så har vi blivit inbjudna till en fest som Prins (ja, ja - i know FURST.. men det låter så larvigt på honom..) Albert har i början av augusti. Ska bli såååå skoj!!!!

Shoppade lite "rivieriga" kläder idag. Mammy's treat! I LIKE!
Nä, fortfarande hungrig - ska hämta risgrynsgröt! MIAM-MIAM!
C


Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe det låter skoj :) parta lite åt mig med! nu ska jag iofs ha semster i två veckor så blir nog lite party här med :)

Postat av: C

Sofie
Ja, det ska bli skoj! :-) Hoppas du får en bra semester!! :-)

2007-07-14 @ 12:54:13
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback