Spytråkiga saker.

Sitter och gör "pappersarbete", det är så tråkigt att man vill spy. Måste dessutom skicka iväg ett mail om handpenning på en tavla - det tar också emot. Fy fasen va jag är töntig. Men ändå. Just nu är det tråkiga saker jag gör - och det är verkligen så tråkigt att man vill spy. BLÄ..

N var på date igår - tills klockan 8 imorse. NAJS! ;-) Fastän hon tycker att han är super-duper fin så tänker hon "nog inte vara intresserad ändå"! Hon träffade en kille på midsommar - en kille som hon känt i ett par år och jobbat med. Och det är han som spökar...

Hos mig spökar "dejten". Jag är nog ett hopplöst fall... När killar springer efter mig så fnyser jag nedlåtande men när de är SVÅRA OCH OMÖJLIGA - JA, då minsann är det intressant!!! Borde skjuta upp botox i den delen av hjärnan där känslorna sitter. Då kanske det skulle kunna bli lite balans!?!?! ;-)

Nä, åter till tråkpapper.

Kommentarer
Postat av: Sofiah

åh fy, är i samma situation. Jag vill alltid ha de som är jobbiga, omöjliga och ja.. Är de intresserade blir jag inte det. Haha, man kan ju inte kontrollera sina känslor.. :)

Postat av: Sofie

usch papper är tråkigt :S jobbar med de nu när jag skriver kontrakt.. skitjobbigt när det blir fel.. bättre blir det när man blir owner :D då blir de rivieran för min del med :) hehe

2007-07-11 @ 21:40:59
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: C

Sofiah
Hahaha, ja det är verkligen helt baklänges. Oh well.. Jag önskar att jag kunde kontrollera "dejtens" känslor.. Hahahhahaha det vore nå't!;-)
Sofie
Hahahhaha :-) Det låter som en utomordentligt bra plan med rivieran!! :-)

2007-07-12 @ 11:49:08
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback