What a weekend...

Utgång i lördags. Några vänner från USA är här och bor på Berns så det fick bli champagne på Berns terass! Very nice. Sprang på en riktigt bra vän till den där skumma "date" killen. Han undrade vart jag hade min pojkvän??? WHAT?? De är ju "bästisar" så han om någon borde veta att det inte är något mellan oss. Hur som helst så svarade jag att jag trodde att han åkt till sina föräldrar över helgen men nix, pix, det hade han tydligen inte. Han hade varit hos dem i fredags med sedan åkt tillbaks till stan och nu trodde "bästisen" att han var på CAPE NORTH eventet i skärgården.. jahapp, där ser man... Jag borde ju inte bry mig men ändå....

Efter Berns stack vi till Caféet. Hängde där ett tag och så mötte några andra vänner upp. Vi blev ett rätt stort gäng vid vårt bord vilket var nice! Fast man kan ju inte stanna för länge så därefter stack vi till Hells Kitchen. Där sprang vi på några andra vänner. Och vi drack shots.. WHAT - jag dricka shots???? Nä, trodde inte jag heller att jag någonsin skulle göra men tydligen var det en bra idé klockan 3 på morgonen på Hells...

 

Eftersom utgången blev både blöt och sen så var gårdagen en RIKTIG slappardag. N och jag plöjde igenom 4 dvd filmer, 2 pizzor och 2 portioner "Sweet Honey" från Wokhouse. Så skönt. Sedan kom en av våra USA vänner över och då kollade vi en 5:e film tills klockan var 3 inatt... Uuuhhh. Jag HATAR att vända på dygnet. Det blir så jobbigt...

Sov hos N inatt igen (eftersom det blev så sent) och när jag kom ut till bilen imorse så hade jag en parkeringsbot. SÅ J*KLA irriterande. Jag har ju boendeparkering för Östermalm på min bil men kära vän N bor på en adress där det är betalning ONLY även om det är på Ö-malm. GAH!

Nä, time for a shower, sedan shopping med mammy.
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

hey babes..hoppas du hittar nice shopping...här är min nya (gamla) blogg igen..XX

Postat av: nollattan

neeej....hatar j-a böter.

2007-07-09 @ 23:17:28
Postat av: C

Lazy Girl
FAB att see you back! Blev ingen shopping. Jag är på något konstigt, kräset humör... :-S
Nollåttan
Ja, fy sjutton. Särskilt som jag hade varit OK om jag bara parkerat 20 meter längre fram. MORRR!!!!

2007-07-10 @ 16:11:36
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback