Äntligen hemma i mitt lilla dockhus igen...

Finns inget bättre än att vara hos mig. Har stirrat på havet i typ en halvtimme nu. So peaceful! Idag är det 16 grader vilket är nice med tanke på att de senaste dagarna bara varit runt 8 - ALLDELES for kallt för mig. Va fasen, jag flyttade ju FRÅN kylan!!!

image419
På väg till Baoli i lördags så racades det.. say no more.. varför måste killar alltid tävla?? Och en X5 mot en Lamborghini..... hm.... att åka X5 känns som att åka lastbil jämnfört med den illa italienaren till bil..! Den är som en liten dörrkil.

image420
På Baoli var det fullt party som vanligt........ Hahahhahahha ;-) Och sent på kvällen kom Ashley och mötte upp. Jag var HELT övertygad om att han stuckit till Monaco med de killarna som skulle dit först men han dök upp hos oss istället. När jag sa till honom att det förvånade mig att han inte var i Monaco blev han nästan förnärmad och undrade vilken nonchalant inställning jag hade till att han faktiskt kommit till oss. Typ som "-Jaha, så du tycker att det kvittar om jag är här eller inte?? Det var ju trevligt.."
Nu menade jag kanske inte riktigt så men va sjutton, vi har en fling och det kommer ALDRIG att vara eller bli något annat heller för den delen och är det någon som borde vara väl medveten om det så är det han.. Han har också klagat på att jag inte ringer honom... F*n, killar är knepiga!? Eller så kanske det är jag som är, fast det är ju SVÅRT ATT TRO!!! ;-)

Nä, jag har lånat C's maids bil och måste lämna tillbaks den kl. 4 så jag måste sticka till affären och köpa mat. Jag skippar konstaffären idag. Har ett gäng grejer här som borde vara tillräckligt de närmsta dagarna. GAH jag vill att min bil ska vara här NU!!!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: angie

hehe jag själv behöver vila efter att ha läst dina inlägg, du lever i 180!! :)

Postat av: nollåttan

då har ni nästan lika varmt som i sverige ju, kul! ;) aweeee, jag vill också raca i en lambo. fast x5an är ju mer praktisk. jobbigt med aldelles för låga bilar. haha, där var det minsann party, står ALLA uppe på borden??

2007-03-26 @ 17:07:33
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Angie
Hahahha, låter nog som om vi båda lever lite i "the fast lane"... ;-) Hahahha, fast enough is enough. Jag får verkligen ingenting gjort. Men den här veckan ska jag vara seriös!! :-)

Nollåttan
Hahaha, ja på Baoli är det många som dansar på möblerna!!! Hahahhaha ;-)

2007-03-26 @ 20:22:48
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback