Damn va stressigt det blev nu då...

Kommer att flänga som en vante... Tavlorna.. bla, bla, bla. Och efter det möta upp med C. Middag ikväll (orkar inte sticka till middagen i Monaco - försöker skjuta det till lunch imorgon!!) Imorgon kväll tjejmiddag och på lördag kommer S ner från München och då är det direkt iväg på drinx i Monaco... osv... osv... (och vi ska bo hos mig så innan hon kommer borde jag ha tid att "fixa" lite hemma....!!) och nästa vecka är fullbokad med saker nu när jag inte ska till London..

image381

Hur ska jag ha tid med "mitt"??? Skulle behöva minst 2 timmar per dag att måla men när ska det vara??? Hoppas jag kan klämma in lite natt-tid!!! Om jag ska hinna lämna arbetsproverna i London den 4:e april......... Iiiihhhh.

Oooops, måste stressa iväg. Mannen med nycklar förväntar sig att jag är där om 6 minuter....

Ibland så är det muchos grejjos.. Kan vara jobbigt. För sinnet.. Typ.. Visst - it's all FUN-FUN men när ska jag få ett LIV??? Bara undrar....

/C

Kommentarer
Postat av: angie

åh jag vet.. antingen är det man har fullt upp o hinner inte med allt, eller så är det som mig idag, nooooothing to do, absoloutley nothing... life is weird..

Postat av: angie

åh jag vet.. antingen är det man har fullt upp o hinner inte med allt, eller så är det som mig idag, nooooothing to do, absoloutley nothing... life is weird..

2007-03-08 @ 14:57:12
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: Anonym

Angie
PRECIS.. Traffade en annan konstar/filmdirector idag och hon sa precis samma sak. Fast hon sa: ska det regna sa j*kla sporegnar det... Och man ska val egentligen inte klaga men det blir som att kora motorvag fast ibland 30 km/h och ibland 230 km/h.. Ingen struktur what so ever.. Ja,ja.. :-)

2007-03-08 @ 17:35:16
Postat av: nollåttan

snygg outfit...kappahljackan?

2007-03-08 @ 22:49:34
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Anonym

Nollattan
Tack! Lindex - och F****N vilket SUPERKOP!! Alla tror att det ar varsta designerjackan. Och ingen har vet vad Lindex ar nar jag sager det.. Sa de tror sakert att Lindex ar COOOOLA market! Hahhaha

2007-03-09 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback