Destructive...

Vet inte vad jag hade för ryck igår. Men man kan väl lätt saga att jag hetsåt allt som kom min väg och så rökte jag ETT HELT paket cigg. För säkerhets skull.... Snacka om att vara helt ur balans..... Jag säger bara - BIG QUESTIONMARK.. Vad är fel på mig?? Bra att man äter chips och choklad en hel dag när man känner sig fet till att börja med...

image433
Se där... i vinbaren på Xtreme igår kväll med en cigg i handen.. I drinkglaset är det bara Menthe à l'eau (mintsaft) tack och lov!! No alcohol.. C hade hinkat i sig en flaska champagne till lunch och lämnat sin bil så jag hämtade den igår kväll när vi var på väg från stan.

image435
C's Z4

Jag ÄLSKAR att köra hennes bil ensam och sent på kvällen. Med hög musik! Just nu
denna som jag köpte på Fnac förra veckan (eller var det för-förra?). Helt ärligt - texten till den låten är för f*n precis JAG just nu... Har inte tänkt på det förrän idag men efter senaste veckans bravader med - you know who - så är den klockren. Och JA jag SKA sluta ägna min hjärnverksamhet åt honom.. JAG SKA!

Nu måste jag slänga in tvätt i tvättmaskinen. Jag fattar inte hur man kan ha så mycket tvätt jämt!? Iofs gillar jag ju att tvätta och vika kläder men det här börjar bli löjligt - nästan som om jag driver ett tvätteri.. ;-)

:-)/C


Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

hmmm...jag ser dig framför mig cruisa...nice..jag älskar också det...saknar min SLK lite nu...även om min nya bil också e underbar..fast de e så underbart med en liten sportbil med taket nere..vrooooooooom

Postat av: angie

haha vet vad du menar med self destructive. jag är likadan, om du bara skulle veta saker man gör mot sig själv.. hehe du kan ju läsa mitt senaste inlägg i min blogg, det är self destruction as well, big time!

2007-03-30 @ 17:30:24
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: catya

snask e väl ok, men cigg e ingen höjdare
ät mer cholkad istället :)

puzz

2007-03-30 @ 19:07:28
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: nollåttan

aja baja!!! cigg är dock gott ibland...ssk med ett glas....förstärker liksom effekten, iaf blir jag helt hög av en cigarett eftersom jag inte röker annars. billigt knark! ;)
bmw har körglada bilar....jag älskar bakhjulsdrift. känner bara att jag är lite förbi det märket. mest för att den associeras med frustrerade småbarnsfäder (3-serie kombis) eller brunstiga tonårkillar med keps. Iofs kan jag tänka mig 6-serien. Mums filibabba!!!! å vad jag blir sugen på att ratta en ny beamer nu......

2007-03-30 @ 20:43:15
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Ja, det är så nice med små snabba bilar!! :-)

Angie
Det är konstigt vad man gör ibland...

Catya
Håller med dig. Rökning är IKK... Fast choklad.. Vet inte riktigt om det är så bra i längden.. ;-)

Nollåttan
Hahahha brunstiga tonårskillar med keps.. Hahahha Tack och lov har jag inte sett någon sådan ratta en Z4 3.0 - inte ännu iaf!! ;-)

2007-03-31 @ 19:44:45
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback