Det gick visst inte bra..

NÄ, just det. Jag är fortfarande kvar i Cannes och åka tåg när det är mörkt går FEEET BORT! Så, det måste bli en taxi = stort hål i plånboken. Kul när jag jämt chaufförar till alla andra men, nix-pix, ingen kunde pallra sig hit och hämta mig. Ok, det är inte runt knuten men ändå....

Time to go. De andra väntar otåligt och tjatar på att jag måste skynda mig över till Antibes.

Trött på att stressa och trött på att bo över hos C jämt och ständigt. LÄNGTAR till jag kör ner bilen från SV i april. Det blir SÅ mycket enklare då!

C

Kommentarer
Postat av: angie

kommentar till bilden nedanför; ashley ser ut som trubbel! kan tänka mig att han är macho player med stor .... men han ser lite sådär italiensk förförare ut... ;)

Postat av: C

Hihihi, det dar ar inte Ashley, det ar Danny.. Fast du har helt ratt... Danny ar en nog en trubbel maker.. Hahahhahaha.. Han ar flirtig men han far hitta ngn annan an mig att leka med.. hahahha Ska posta bild pa Ashley nasta gang jag ar hemma.. Han ser ut som en liten busig pojke men ar en BIG PLAYER... not good.. ;-)

2007-03-24 @ 11:25:41
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback