Final party (i fredags)! Och en dos av Londonkillen... ;-)

image397
Reklam för Stockholm i mässans entré!!

I fredags var the grand final. Och det var "the Dutch party", arrangerat på ett slott i Mougins. Ca 500 personer var inbjudna.

image398image400
Interiör från slottet. Ja tack, jag tar 2 slott! Samt jag med en nice holländare framför ett av slottets fireplaces!

S och jag blev bjudna av 2 killar vi träffat tidigare i veckan på ett event. Så, drinks med dem på Roma innan vi skulle sticka dit! Såklart hade jag och Londonkillen bestämt att vi skulle försöka ses innan jag åkte till festen, det var ju i princip enda tillfället vi skulle kunna ses innan han åkte. Det blev lite kort om tid så.. jag var tvungen att sticka ifrån fördrinken. Bestämde med de andra att vi alla som skulle med till festen skulle ses vid Roma vid halv 8.

Mötte upp med Londonkillen. Så NICE! Så plingar det in ett SMS - tiden är ändrad till att vi ska ses kvart över 7. OK... En liten stund senare plingar det in ytterligare ett SMS - Om jag kan ska jag försöka vara tillbaks vid 7.

Shit. Då började det bli lite bråttom. Londonkillen tyckte inte alls att det var skoj. Men vad skulle jag göra. Så när klockan är typ 7 säger vi hejdå. Då ser jag mig i spegeln.. HJÄLP! Jag kommer bli tagen på BAR GÄRNING om jag sticker ner till de andra.. Klart vi hade pussats och med hans typ skäggstubb så kan man väl säga att jag såg LÄTT generad ut... SKIT! Ingen foundation eller någon annan make up att täcka med heller.... SKIT!

SEPHORA - min räddare i nöden. Sprang, bokstavligt talat, ner till Sephora och tänkte att jag köper nå't så jag kan röja bevisen. Men, en gullig expedit MEJKAR om mig helt och VIPS ser jag helt normal ut igen! THANX! Och efter det var det typ hög tid att SPRINGA till Roma! Hahahhahaha. Kommer ner till Roma vid 10 över 7. Ingen i syne. Tänkte att alla kanske redan stuckit men så får jag syn på en av killarna. Och voila, off we went to the party!!

image401  image402
Stjärnkocken till vänster med sin lilla mössa! Ti-hi ;-) Samt kvällens coola dj och jag. Han var störtskön!!!! Kanske knappt behöver nämna att han var en riktig discokung! hahahha ;-)

På slottet var det tända ljus från front gaten till huset. Helt fantastiskt. Vi välkomnades av 2 av de holländska fastighets magnaterna som höll i eventet. Naturligvis serverades det mat också. De hade flugit in hollands stjärnkock no 1. Och maten bestod av hummer, oxfilé, sushi, ostron osv. osv... Lilla S åt 3 hummrar. Hon är helt galen! Hahahhahahha

Festen var skoj och när klockan var sent kom vi på den ypperliga idén att dra till BAOLI - sagt och gjort!

image403
Oooah-oooah på Baoli i fredags! ;-)

Så vi dansade tills vi bara inte ORKADE mer och så hoppade vi in i en taxi hem! Zzzzzzzz.

Även om mitt alkoholintag varit i princip OBEFINTLIGT (ja, faktiskt!!) så börjar det ta på krafterna när man gått och lagt sig runt 4 flera dagar i rad... zzzzz... Fast KUL har det ju varit!!

So, that was friday!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

o jäklar vilken rolig vecka. varför ser inte alla veckor ut sådär?! haha, det där med panikmejk är guld. det har jag också gjort!!

Postat av: Me

Säger som Nollåttan.. jag skulle också behöva lite glamour i mitt grå pluggliv. :) Får nöja mig med att läsa om ditt. ;)

2007-03-18 @ 16:06:10
URL: http://apartofme.blogg.se
Postat av: nollåttan

söt dutch boy förresten....är svag för skjortkillar, haha

2007-03-18 @ 16:06:43
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hahah, oj, oj, skulle nog inte orka ALLA veckor så.. Fast sommaren är ju nästan sådan i 3 månader.. Ja, tur att jag sprang förbi Sephora.. Annars vet jag inte vad jag skulle gjort!! ;-)

Me
Hihi, va söt du är! Du får plugga i paljettopp helt enkelt!! :-) Ibland kan jag faktiskt längta tillbaks till plugglivet. Så "skyddad verkstad" man var i i Lund och Stockholm!! :-) Och visst hinns det med en och annan fest när man pluggar.. eller hur;-)?!?! :-)

Nollåttan
Skojar du! Han var superfin! Hahahhaha, du skulle vart här senaste veckan. Som sagt... 25.000 kostymkillar..!!! ;-)

2007-03-18 @ 16:47:46
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback