Fixaren!

Gick battre an jag trott att fixa till tavlan!! Den ar nu i perfect condition och klar att skeppas ivag!

Vi at lunch pa plagen idag! De hade inte oppnat nere pa stranden men man maste ju inte alltid sitta med tarna i sanden;-)!

C's kara casanova var en good boy och sov pa soffan inatt! Sa - det var inte sa illa!! Han har varit med hela dagen och nu spelar han fotboll med C's sooota lilla son! Very cute! Fast jag maste erkanna att det formodligen bara ar en tidsfraga innan bollen krossat ett fonster.. Det gar vilt till!

Ikvall ar det middag med tjejerna. Ska bli sa trevligt att "catch up" eftersom jag varken sett Jo eller A pa jattelange. Maste sticka ivag och handla sista maten till ikvall! C lagar varldens godaste minikycklingar - ska bli MIAM-MIAM!!

Och imorgon kommer S! Can't wait!
:-)/C


Kommentarer
Postat av: angie

hahaha blir så förvirrad med alla C, A, S och hej och hå!! hehe, vad hemlig du är ;) hihi.. så ikväll ska det partas iaf?

Postat av: C

Angie
Hihi, ja, idag fas det drickas mer vin an gardagen 1 glas!!!!! ;-) Fast det blir nog ingen utgang ikvall.. Men daremot garna en laaaang kvall at home with the girls!! Gardagens clubbing far racka eftersom det blev sa sent!! Plus att jag har ett mote imorgon. SA SPANNANDE!!!;-)/C

2007-03-09 @ 19:49:22
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

minikycklingar, vad är det?!

2007-03-09 @ 20:42:38
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Sofie

skulle vara kul o se något du målat! eftersom man själv tycker sånt är kul med :) men du kanske inte vill det här i bloggen.. (förstår det i så fall, kan va kul o va anomym med!) . :)

2007-03-11 @ 21:28:39
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Minikycklingar är typ SMÅ kycklingar. Vet inte hur jag ska förklara.. Men SMÅ är de! :-)

Sofie
Några bilder på tavlor och glas finns under rubriken "kultur"! Lägger upp bilder på det lite då och då. Men FÖR mycket vill jag inte visa.. ;-)

2007-03-12 @ 23:51:16
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback