Flybiljett någon?? ;-)


Ja, det blir inte London. Så nu har jag en flygbiljett från Nice till London till övers. Tror inte att jag kan göra så mycket åt den.. Aaa-ja...



Regnet verkar utebli! SOLSKEN idag igen.

Ed har fortfaranade inte ringt tillbaks. Alltså, det är torsdag. Det är löjligt. Men han är väl kanske inte MAN nog!? F'låt va jag tjatar.. Och egentligen borde jag vara snäll. Han är ju uppenbarligen HURT.. Aaa-ja...

F*n va jag är blek. Inte nice. Måste nog hitta en solarie-ö här någonstans!! SNART! (även om jag INTE direkt är förtjust i dem... not good...) Aaa-ja...

Ska låna bilen av C's maid idag för att hämta 2 av mina tavlor i ett warehouse i Cannes. Nu måste jag bara få tag på mannen med nycklarna dit. Sedan ska en av tavlorna målas lite till och den andra ska hängas på ett företag på Cap d'Antibes för försäljning. I LOVE that painting... snyft! Men - it's got to go.... Aaa-ja...

Tidsoptimist som jag är måste jag sätta igång. Kommer förmodligen inte hinna allt idag ändå. But it's worth a try...

;-)/C

Kommentarer
Postat av: angie

why not london? jag var där förra helgen, kul men såklart jävla skitväder...

Postat av: C

angie
Better opportunities!! Jag stannar här för meetings och mingel i Cannes och Monaco. Nästa vecka kommer att vara proppfull av events så.. Måste nog upp till London den 3:e april ändå.. så - it can wait!! Hade ni fun igår?? ;-)/C

2007-03-08 @ 13:16:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: angie

hehe i see... du din lyckos antar jag kommer vara i cannes till filmfestivalen i maj? eller när det är... neee igår var inget skärskilt.. gick mest ut för att inte sitta hemma.. ähh rätt tråkigt faktiskt haha

2007-03-08 @ 13:32:45
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: Liv

BUS kanske? Jag smörjde in mig med Dove häromdagen och nu ser det ut som om jag inte tvättat fötterna på tio år... blev visst lite ojämt där. eh. ;-)

2007-03-08 @ 16:04:15
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Anonym

Angie
Saklart! Man far inte missa filmfestivalen (tror den ar mellan 16:e och 27:e maj!)och Grand Prix i Monaco - det ar ju da allt skoj borjar!! ;-)

Liv
Jag ar lite radd for att se ut som en eldflamma... Anvander Chanel's for ansiktet och den funkar super men resten av kroppen.. Har 3 olika sorter hemma som jag aldrig provat men det kanske ar dax!?!?!

2007-03-08 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback