Franskt..

Varfor har alla franska polisman mustasch?? Helst sa'n dar snurrad ut pa sidorna?? Ja, iaf har de som ar over 40 det. De som ar under 40 maste ha gatt igenom en "face control" innan de fatt jobbet for de ar NICE.. Konstigt..

Och varfor har alla fransoser en sa'n dar farmorslada med servetter i framrutan pa sina bilar?? Rokhostar de pa vindrutan och maste torka, eller?? Konstigt ar det iaf..

Och appropa rokhosta sa kommer jag nog drabbas av det snart om jag inte slutar med dumheterna. Rokning ar verkligen ackligt. Men jag far skylla pa alla kalas och Ashley.. Konstigt egentligen for annars roker jag inte. Det har bara varit typ senaste en och en halv vecka.. Men det racker gott och val. IKK!!!

Ska ivag till Xtreme ikvall och sedan pa middag locally. Italienarna ville att vi skulle med ut pa party i Cannes men ingen av oss orkar.. Sa det blir en LUGN kvall. I LIKE!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

ichs röka är verkligen snusk..jag har också perioder men sen blir jag så äcklad...det är så dumt...sluta med det nu.

Postat av: nollåttan

haha, det är inget jämfört med kroatien och balkan. ALLA bolmar. Ena handen håller ALLTID en cigg, oavsett vad man gör....rökförbudet finns inte någonstans. Funderade faktiskt på att kränga charter till "rökaren sista utpost". det värsta är att jag även som passiv icke-rökare blir helt nikotinabstinent av att andas svensk luft efter att ha kommit tillbaka.

2007-03-30 @ 20:24:55
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Babydoll

Brukar va svårt att sluta om man umgås med rökare fast det går ju ;-)

2007-03-31 @ 12:25:47
URL: http://babydolls.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Ja, jag måste verkligen sluta upp med dumheterna. Jag tycker också att det är äckligt!
Nollåttan
Hahaha. Ja, här nere röker nästan alla också.. Svårt att undvika!!
Babydoll
Ja, visst är det så! Fast jag har normalt inga problem att umgås med rökare och inte röka själv. Det är bara sista tiden som det gått utför.. ;-)

2007-03-31 @ 19:42:17
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback