Gårdagens beachlunch!

Igår öppnade Jetée Plage i Juan les Pins så vi var ditbjudna på öppningslunchen. VERY NICE!

image418

MEN.... det var typ 12 grader och blåsigt så det var ju inte så varmt direkt. Danny och jag gjorde ett tappert försök att få lite sol men det slutade med att vi trängde ihop oss på samma solsäng för att hålla värmen... Hahahhahahha

Lunchen åt vi inomhus på plagen - tur att de har ett "inomhus" där annars hade det inte gått att stanna kvar mer än 2 sekunder...

Sedan var tanken att vi skulle shoppa i Cannes men luchen var avslutad vid 5 så då gick vi vidare till Crystal och mötte upp med Ashley. Och så var vi till slut ett gäng som åt middag på Les Vieux Murs i Antibes. Och för en gång skull var jag faktiskt riktigt nöjd med maten!!! Jag har alltid tyckt att de fått lite väl bra kritik med tanke på vad de serverar men de har tydligen bytt kock och nu var det very GOOD!!

Jag har de senaste dagarna spenderat mycket tid med Ashley. Lite för mycket tid. Och det börjar kännas lite som om jag leker med elden. Och det slutar ju oftast bara på ett sätt.... Verkar dessutom som om alla planerat att alla ska hänga ihop på helgens bravader... Inte bra för då kommer jag ju att umgås med Ashley hela helgen också. Alltså, det är RIKTIGT trevligt men det är f*n inge bra - pga ett GÄNG olika anledningar. SUCK!

Just nu sitter jag fast hemma i Cannes och försöker klura ut ett vettigt sätt att ta mig över till Antibes. Det går inge bra. C har just åkt från Cannes - och kvar är jag. Ashley får jag inte tag på så han är förmodligen redan borta i Golfe Juan. Och att åka tåg.... NÄÄÄÄ! Gillar INTE. Men jag skulle/ska ju träffa den där agenten idag så på något sätt måste jag komma över i rimlig tid....

Jag kommer nog på något bra! Har shoppat idag. Tyckte att jag förtjänade det.. Cd skivor, skor, kappa, short, topp, armband, halsband och 2 par tights. Jag är jättenöjd!!!  Plånboken däremot , kommer att ge mig en utskällning. Jag lär mig nog aldrig.. Och så skyller jag gärna på att man aldrig kan lära gamla hundar att sitta....Hahahhahah ;-) It's just the way it is!!;-)

C som i CIAO! :-)

Kommentarer
Postat av: angie

i dont get this.. du dejtar C men hänger samtidigt ihop med ashley som är en man??

Postat av: C

Angie
Hahahha, NÄ!! C är en av mina bästa tjejkompisar här!! Fast det är klart, vi gör typ allt tillsammans så folk undrar ibland! Hahahh ;-) Och Ashley är man! Trevlig men han är trubbel!! Vi får väl se. Just nu umågs vi massor och det är trevligt men skumt. Vi har känt varandra i typ ett år. Men som sagt. Det finns ett gäng saker som gör att vi egentligen inte borde dejta varandra men.. Ja, jag vet inte. Leka med elden är nog just precis vad det är.....
Kramz :-)

2007-03-23 @ 19:18:35
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

å vilken härlig bild och fina glajjor!! mina kompisar ska ner till nice i morgon och jag skulle antigen kunna dra med dem eller till lgh i kroatien men kan inte pga jobb....buhuuuu. det är så fint när våren& sommaren börjar värma på riktigt. ha det bra!

2007-03-25 @ 18:20:03
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback