Gäsp... REDAN fredag...

Sent igår igen.. SURPRISE!! Hahahhaa.



Skulle iväg på en fest i Mel Gibsons villa igår. Fast S och jag var SENA... typ en timme så alla hade åkt. Konstigt!? ;-) Istället stack vi och käkade lunch (vid halv 4 - vrålhungrig). Så när vi ska betala visar det sig att en kille som suttit vid bordet brevid oss redan  betalt vår nota..! Han är superstressad och måste sticka - han har ett tåg till paris om 15 minuter men vi hinner iaf säga tack och växla artighetsfraser. NICE!

Efter "lunchen" stack vi till Roma, sprang på några av alla killar vi pratat med de senaste dagarna. En av dem hade fått några öl och erkände att han börjat prata med mig i tisdags för att jag var så naturligt vacker och han var helt tagen!! Sötisen! Hahahhahaahha :-) Han bor i London så vi bestämde lunch när jag kommer över i början av april. (Hihi, de senaste dagarna har genererat runt 200 luncher i London när jag ska dit.. hahahha skulle behöva stanna några månader för att hinna med!! hihi)

Sedan stack S och jag till Magestic. Där vart det middag - oliver och jordnötter. Hahahhaha f*n, mitt matintag de senaste dagarna är under ALL kritik. Typ ett mål om dagen, ingen frukost och massor av oliver... På Majestic var det ett bankevent som vi naturligtvis fixade in oss på. Det var inget spännande men vi träffade 2 trevliga killar från Holland så det var väl ok underhållning! ;-)



Sedan vart det bråttom. Ett gäng från USA och Hong Kong ville träffa S på Grand Hotell för att prata asienrelationer. Så vi stack ut för att hitta en taxi.. Yeah, right! Men, så glider det upp en STOR svart Mercedes med 3 killar och en chaufför i och erbjuder oss skjuts. Så vi klämmer in oss i baksätet och skrattar hela vägen till Grand. Väl på Grand orkade inte jag sitta i möte som är oväsentligt för mig så jag satte mig i baren. De har nyligen stylat om hotellet och det är verkligen RIKTIGT nice! Eftersom jag blev sittande där i typ 1 och en halv timme (istället för ca 20 minuter) så är jag nu "tjenis" med barpersonalen och vi hade riktigt skoj!!



När S kom tillbaks har hon lyckats fixa till sig invitations till LaSalle partyt på Martinez beach. GREAT! Killarna i Mercedesen skulle också dit senare under kvällen. Helt ärligt, på LaSalle partyt igår var nog varenda snygg kostymkille i Cannes. Fast även om det är nice så är det lite märkligt med bara killar överallt. Ja, ja, många svenskar var där också. Och Mercedeskillarna sprang vi inte på - det var så j*kla mycket folk! Skoj var det och efter beachpartyt avslutade vi kvällen inne på Hotell Martinez. Där sprang vi på Nic, en vän till S. Han blev beordrad att massera S fötter, hon hade nya heels och kunde inte gå en meter till.. Så sprang vi också på the barman från Grand - he is nice!

Vid det här laget var klockan 4. Under kvällen pratade jag och Londonkillen i telefon. Vi bestämde oss för att ses nu imorse vid 10 innan han skulle iväg på sina möten... Jag vaknade kvart i 10.. Oooooops. Men, he is very forgiving så vi ska nu ses vid halv 5 istället. CAN'T WAIT! Känner på mig att idag är en bra dag för hyss och bus! Hehehhe ;-)

C och Dion är på väg till Cannes så vi ska ut på lunch. De har riktat in sig på "a boosy one" fast jag skippar nog. Ser lagom trött ut som det är! :-)

Oj, redan 12. Time to rush!
:-)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Heeelt underbart! Passa på och njut, flörta, spana! *hihi* Trevlig helg!

2007-03-16 @ 14:32:38
Postat av: C

Madicken
Hehe, ja, här finns definitivt flirtpotential.. haha 25.000 pers som flyger in för mässan och majoriteten är killar... ;-) Fast dessvärre är det så många killar som flirtar att man till slut nästan vill gömma sig. Om det nu låter logiskt.. Fast jag har ju nästan bara flirtat med Londonkillen.. nästan! Ska iväg och träffa honom nu! Have a fab w/e själv!! :-)

Postat av: Sofie

jag hängde knappt med i inlägget, men allt lät kul :) kul när det händer så mkt saker :)

2007-03-17 @ 16:16:21
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: nollåttan

vet du vad du borde ha till vä? bilder (OK, med mask) på alla "nicks" med kort beskrivning. så vi hänger med! lite vilse blir man av alla S, Ds, Cs, osv!

2007-03-17 @ 19:18:50
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Sofie
Massor på G. Förstår att det blir lite rörigt...

Nollåttan
Hm... vore en idé! Jag får helt enkelt skriva ett presentationsinlägg.. Hahahha, så glada alla mina ovetande vänner kommer blir.. Hahahhahhah! Jag sak nog komma på nåt bra! :-)

2007-03-18 @ 00:13:16
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback