Har jag lite tur hinner jag med lördagens utgång innan C hämtar..

C är på väg hit. Hon skulle skynda sig så vi inte missar kvällssolen. Så, jag tänkte att jag kanske hinner update med gårdagens bravader också. Så är jag ikapp mig själv igen!! :-)

Igår blev en slappar, mat och shoppingdag. Efter det så tänkte vi ta en kaffe på Majestic. Det var nice tills en man från England kom och "terrrade".... ALLT han yttrade sa han för att han så GÄRNA ville imponera. Han var VERKIGEN på jakt efter uppmärksamhet. GAH, jobbig han var. USCH!

image408 image407
Baoli igår kväll. Och så S och jag! :-)

Till slut bestämde sig S och jag för att sticka hem och byta kläder för att dra till BAOLI. Sagt och gjort. Klockan hade redan blivit midnatt när vi kom hem.. Så stört chockerande. Vart tog tiden vägen???? Men vi bytte om och vid ett kom taxi och hämtade.

image410 image411
Ed och champagnen.. ;-) samt S, Ed och jag..

Ringde Ed på vägen dit. Och det slår inte fel... Han och "gänget" var precis på väg in!! EXCELLENT! Baoli var superskoj. S och jag stannade inte jättesent utan stack hem straxt efter 3. Imorse var vi på lägenhetsvisning kl. 9!!! Och då var man ju tvungen att vara LITE pigg iaf!! ;-)

image413 image412 
Mycket Ed på bilderna blev det visst. Nåväl, he LOVES it!! Hahhaha ;-)

Nu ringde C. Hon är på G över så jag packa ihop en liten "over-nite" bag! Vi har knappt setts på hela veckan så ikväll blir det tjejsnack!

Have fun - I will!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

haha, ed:s partytrick är onekligen den uppknäppta skjortan!!!!!!!!

Postat av: angie

haha jag får lite sådär stureplans feeling över bilderna... speciellt den där Ed, vilken stekare. hhihi. hur är cannes då just nu? öde eller finns det folk?

2007-03-19 @ 11:15:50
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Hahhahahahha, ja, man kan nog säga det... Hahhaha ;-)

Angie
Hihi, ja visst är han en stekare.. Fullfjädrad engelsk sådan!! hahahah ;-) Tack och lov har han inget med Stureplansstekarna att göra.. Hahaha they are just the ED-wannabees.. ;-) ;-) ;-) ;-) Hahaha

Cannes har ju varit PARTY den senaste veckan med allt folk för mässan. Men nu är det lite halvtomt igen. Fast man börjar märka av "turisterna" så it's all FUN! :-)

2007-03-19 @ 13:06:35
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback