HEHE snart är jag ikapp mig själv efter helgens bravader!!

Ok, söndag! SEEEEGT. Vaknade kl. 12 med smink över hela ansiktet.. Nice.

image390

Bestämde oss raskt för att sticka tillbaks till Hotel de Paris SPA och TERASS igen. Det var för blåsigt att hänga på yachten. Så, off we went. När vi väl kom dit så kände jag VERKLIGEN inte för att sätta på mig bikinin. Fick ett akut "blyg-blekfis" ryck så jag satt på cafét/restaurangen på terassen medans S KASTADE på sig bikinin och slängde sig ner på en solsäng..  (det är hennes ben som skymtas nere i vänstra hörnet ;-)

Jag drack kaffe och skissade på massor av nya idéer som poppat upp i huvudet innan vi lämnat yachten. Tror att de skisserna kan göra sig rätt väl på spånplattor med glasskivor monterade på vissa delar!!

image391
Spana in "Romeo-o-Julia" balkongen nere till höger!! How CUTE!

Sedan stack vi iväg och kikade på THE CHATEAU.. 4000 kvm boyta... Det är fortfarande under contruction och arbetet att slutföra lär nog ta något år till men SHIT va COOLT det kommer att bli. Han har köpt ett gammalt slott och enbart behållit fasaden. Resten kommer att bli ÜBER MODERNT med hajar som simmar under glasgolv osv. CRAZY!!!

PUST.. Snart har jag uppdaterat ikapp mig själv..

Måste nog hoppa in i duschen och ringa några jobbsamtal. Allt verkar ha kastats om helt plötsligt. Ev. blir ett av företagsprojekten i Sverige inte av.. Jag vet varken ut eller in just nu. Men har hittat en RÄTT BRA ingång till ett känt galleri i Monaco. Hade möte igår och ska mötas igen på torsdag. More info later!

Ska möta upp S nere i Cannes under eftermiddagen. Hon jobbar ju i samband med MIPIM - stora fastighetsmässan och Cannes är FULLT av kostymkillar... Så hon skulle fixa sina möten snabbt och sedan skulle hon sätta sig på Café Roma och spana på killar.. HAHAHHAHAHHA ;-)

Bonne journée!!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

jag skulle aldrig klara av att frilansa, jag skulle antigen jobba ihjäl mig eller inte alls. all eloge åt dig som orkar! gud vad fint monaco såg ut....mmmmm. kan ändå kontra med att det är superfint i ståkkolm...ÄNTLIGEN.

Postat av: C

Nollåttan
Skojar du! Det är så j*vla jobbigt att ha det så här! Och det är knappt så man orkar!! Och här nere är det LÄTT att ta lediga dagar här och där.

Skulle jag hålla på normal "heltid" så skulle jag förmodligen vara miljonär vid det här laget.. ;-) Hahahhaha! Men det kommer! ;-) SNART!;-)

Skönt att ni också får njuta av lite energigivande SOL i Stockholm!! xx C

2007-03-13 @ 15:28:12
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback