Igår..

Idag har vi i alla fall VERKLIGEN BESTÄMT att det blir en LUGN kväll. Vi måste förbi Xtremeen sväng för deras barman, Nick, jobbar sin sista dag idag. SNYFT. Han ska flytta tillbaks till Manchester. Nåväl, vi ska dit men det får inte bli allt för sent.

image436
Kul på Baoli igår!! På bilden: Bobby, Seb, C, Anoushka och Sharon.

Jag dansade så mycket igår så jag knappt kan gå idag. Mina höftleder LIDER verkligen. Aj, aj, aj. Jag måste nog boka in ett läkarbesök. Jag har haft så j*kla ont i snart 2 veckor nu. Det är outhärdligt.

Är bara hemma en snabbis för att hämta min telefonladdare och lite kläder. Tjejlunchen var supertrevlig och eftersom Christine (som hade fixat ihop allt) bor nästan vid mig i Cannes var det lätt att svänga förbi mitt lilla hus!

Time to go!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

om det gör ont när du trycker på höftleden kan det vara så enkelt att det bara handlar om inflammation i muskelfästet. då hjälper voltarentabletter, 50 mg 2-4 ggr dagligen (ej mer). är det så att du är jätteöm, inte kan gå och voltaren duger inte så bör du besöka en läkare, man kan ge en lokal spruta med kortison som hjälper perfekt om det är en inflammation det rör sig om....

Postat av: angie

så om du är C vem är den andra C då? hmm fattar inte riktigt...

2007-03-31 @ 22:57:46
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: Anonym

Nollattan
Tack for tipset! Jag har dessutom ett medfott hoftfel som jag opererats for tidigare. Men jag tror definitivt att du har ratt att det ar en muskelinflammation ocksa.. Ska kolla om jag hittar nagot som Voltaren har nere! Thanx

Angie
Forstar att det ar forvirrande.. Alltsa, jag heter ju C och min "bastis" har nere heter ocksa C. Ska fundera pa den... Dvs hur mycket av hennes eller mitt namn jag borde skriva ut.. :-)

2007-04-01 @ 01:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback