Igårs kläder. Och arg som ett bi.

image429
Tog faktiskt en outfitbild igår när jag var på väg ut på lunch/shopping date med Ed.

Jag är fortfarande arg. C undrade varför jag inte bara ringer och frågar varför han är så elak (inte Ed utan Ashley såklart!). Han har nämligen dessutom yttrat saker om mina projekt till en "client". Ok att vi alla känner varandra men han har i princip sagt att ska de ha tavlor av mig får de gå och ställa ett staffli på närmsta nattklubb. Va f*n vet han om mig - ingenting. Alltså, jag är J*VLIGT pissed off! Vem är han att diskutera mina uppdrag????

Dessvärre vet jag att han lämnat sin franska telefon hemma, han glömde den när vi stack imorse och hans engelska nummer har jag inte. Men jag ska nog ta reda på det... Hehhehe. Jag måste säga att jag INTE FATTAR va sjutton han håller på med.. Vad har jag gjort honom?

Nä, jag är så arg att jag redan grundat över 4(!) dukar och nu ska jag gå ut och röka. Ickerökaren C. Hahahhaha fast det har blivit en och annan cigg när vi varit ute så mycket och jag har en kvar. Rätt irri. Känner på mig att jag behöver fler giftpinnar än 1 idag. Fy f*n va äckligt. Men ändå. Jag är arg!

/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

duktigt jobbat. oj, vad vissa inte kan hålla tyst om andras jobb och leverne, irriterande. säg ifrån! schyssta toppar! ser skönt ut.

Postat av: Anonym

Jag tar också en giftpinne ibland när jag är sur eller stressad! :) Inte för att det hjälper egentligen, men det känns bättre på något sätt haha.

2007-03-28 @ 16:20:33
Postat av: C

Nollåttan
Tråkig attityd är vad han har!
Ja, det är skönt med siden.. Även om det gärna får bli lite varmare... ;-)

Anonym
Precis, det känns bättre på något konstigt sätt ;-)

2007-03-28 @ 16:47:35
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

jag förstår verkligen att du är arg...verkligen fult gjort av honom. hoppas han hör av sig och förklarar sitt problem, han ät skyldig dig en ursäkt.

2007-03-29 @ 03:37:57
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Ja, eller hur? Jag vet inte vad han får ut av att "klanka ner" på mig?! Han kanske är osäker?!?! Vad vet jag. Det är inte roligt iaf..

2007-03-29 @ 11:38:41
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback