Imorgon ska C vara serios.....!

 
Oh shit! Sov jag verkligen sa har lange??? Till kl halv 3!! Tori skulle ringa nar de vaknade och hon har ju inte ringt an sa SIST upp lar jag ju inte vara..

Rosa och tjejerna kom tillbaks kl 10 i formiddags - they know how to PARTY! Kan man val kanske latt saga. Efter att jag postat mitt inlagg igar gick nagon av grannarnas larm igang.. Skitlaskigt, dar sitter jag helt ensam i ett morkt hus pa 600 kvm.. Sa jag sprang upp och laste in mig i ett av sovrummen... Tack och lov var ju klockan sa mycket att jag var riktigt trott sa jag somnade nog ratt fort. Vaknade vid 10 nar tjejerna ringde och ville att jag skulle oppna gaten och ytterdorren sa de kunde komma in.

Na, ikvall ar det GRAND EVENING i Monaco sa en dag till far jag hallas i mitt oseriosa leverne.. hihihihi.. Men imorgon - da j*klar! Da ar det jag som ar serios!! Eller ja, imorgon kan kanske bli lite segt men iaf pa MANDAG! It's a promise!!

Vad ar pa G pa blogg.se?? Verkar som om varannat inlagg/kommentar osv bara forsvinner... Irri!

:-)/C
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Me

Ja hälften av alla inlägg och kommentarer kommer ju typ inte fram.. t.o.m mitt lösenord försvann hehe. :) Knäppt!

Ha en superhärlig helg nu.. Festa lite åt mig med, för jag är fortfarande lite krasslig. ;)

Postat av: Malin

Jag gick upp tre idag så du är itne ensam ;)

2007-03-03 @ 16:30:17
URL: http://malincecilia.blogg.se
Postat av: nollåttan

och nu fick bloggen för sig att jättebokstäver är bra?!?! blir inte klok....grand evening, låter intressant: tell us more!!

2007-03-03 @ 17:27:58
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback