Ingen dator sa langt ogat natt..

Tyvarr... inte mycket uppdaterat under helgen.. Allt har gatt i ett och det har inte riktigt varit tid for att satta sig vid en dator!

Hamtade S pa flygplatsen och stack direkt till Paris yacht. Han hade gjort sig av med allt staff sa det fanns ingen att bara vara vaskor, ingen att servera drinkar och ingen att svanga ihop en sallad till 2 trotta tjejer... Oh well, det ar ju inte varre an att man fixar sjalv, men anda... ;-)

Sedan, ja, pa det som hande efter det fram till vi stack ifran Monaco ikvall vid 7 tiden sa har jag tagit bilder sa "the story continues" nar jag ar hemma pa MIN egen laptop!!!

Och for ovanlighetens skull ar klockan BETYDLIGT mycket mer an man vantar sig sa nu ar det nattadax.

BIZisar C

Och sa svarar jag pa kommentarerna ocksa!! Natt-natt!

Kommentarer
Postat av: angie

neee nu får du faktiskt ta tag i oss utan liv o uppdatera med bilder och news. så här får det faktiskt inte gå till! hihi

Postat av: nollåttan

varför försvann min kommentar...buhu....jag vill också se bilder BUMS med detsamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-03-12 @ 23:14:14
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Angie
Hahahhahaha. Lovar. Kommer mer!

Nollåttan
På G!!!

2007-03-12 @ 23:56:54
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback