Jepp, jag ar uppe nu!!

 
Drinx pa Xtreme, middag pa Ancre de Chine och sedan PARTY pa HOUSECLUB kvallen till ara!! Varsta fjortisstallet - skulle ALDRIG ga dit om det inte vore for att JC - en av killarna i sallskapet - ABSOLUT skulle dit for att det var varsta kon och han ville stila och glida forbi den eftersom han kande alla som jobbade dar igar. Lojligt! But it's guys I guess.... Sarskilt fransoser - de kan vara sa grymt pubertala..... Och sta i ko ar inte direkt vad vi gor nar vi gar ut anda.. Men JC tyckte tydligen att han var COOL - kan det ha med alkoholintaget att gora kanske... ;-)

Hur som var 2 dj's dar och musiken var GRYM.. Jag njot VARENDA sekund med min lilla appeljuice i handen! Ti-hi ;-) Har ett GANG bilder men kan inte posta eftersom jag ar hos C. So, coming soon!! ;-)

C verkar helt ha glomt av sina moralpredikningar..... En liten casanova, eller forresten, rivierans storsta manliga SLUT, foljde med hem. Ehh.... VOFFO DA DA??? Jag tror att hon tappat vettet helt!!! Denna lilla casanova ar dessutom basta van med hennes ex. "the italian".... SMART DRAG.. NOT!

Na, jag klagar over att det ar sa mycket pa G att jag inte hinner med och att jag inte har ett liv... Och sa kommer jag hem 4 pa natten och sover till nu.. Serios tjej.. Maste bli SKARPNING!! Jag far nog bli lite hardare mot mig sjalv.. ;-)

Time for a shower!!
C
 

Kommentarer
Postat av: nollåttan

vilken underbar helkväll! jag vill också vara fjortis.... :(

Postat av: Anonym

Nollattan
Hahhahah, eh ja igar kande man sig inte som en fjortis direkt.. Snarare som om man hojde medelaldern med 76 ar... hihihi Men kul var det!;-)

2007-03-09 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback