Kanske borde joina kickersekorrarna... Buskillen = irritation

ARG...

Men först, marmeladen blev jättegod. Den kokade visst lite för länge för den är mer som seg kola än som marmelad. Men what the heck. JAG har ju faktiskt HELT SJÄLV gjort mig en burk marmelad! ;-) Och det är inte illa!!

Jag är så irriterad. Fast det är bra för arbetsmoralen. En del tränar bort ilska - idag ska jag måla bort min!

Hur som, Ashely var ju inte direkt tidig igår och han hade uppenbarligen haft ett middagsmöte på någon restaurang.. Ringer man inte och säger det till personen man har middagsdate med?? Oförskämt! Ja, ja, vi åkte hem till honom där filade han på en powerpoint presentation med min hjälp typ halva natten.



Så imorse skulle han iväg på ett möte kl. 9 och sa att han skulle komma tillbaks vid halv elva. När klockan börjar närma sig halv tolv börjar jag bli smått irriterad. Jag har faktiskt också saker att stå i. Och att hänga i hans lght är inte direkt vad man önskar att göra när man har massa annat på schemat.

Så när han väl dyker upp visar det sig att de haft möte och sedan varit ute och ätit frukost och sedan mött upp med en kille som är partner i det andra bolaget bla, bla, bla... Kunde han kanske besvärat sig med ett samtal??? När jag sa till honom att jag precis var på väg att sticka undrade han varför JAG inte ringt till HONOM och undrat när han skulle komma tillbaks. WHAT? Han kunde väl ringt när han insett att det dragit ut på tiden?? Precis som igår kväll - JAG ringde HONOM.... Varför ska jag ringa när det är han som är sen??

  

Och som om inte det vore nog har han gett mig massor av skitsnack om att jag är en partygirl och att jag bara glider omkring på en räkmacka och inte jobbar... Vilken skitstövel. Bara för att senaste veckorna varit mycket party. Men jag dricker LÅNGT ifrån varje kväll och ofta kör jag bil = NO ALCOHOL!! Ok att jag kan hålla med om att det inte blivit mycket jobb de senaste veckorna men när jag målar då j*vlar sover jag bara 5 timmar per natt och är extremt effektiv.

Så ena sekunden säger han att han haft så trevligt med mig och nästa sekund försöker han få mig till att vara en flyktig partygirl. Vad har han för problem?? Ok att vi inte har en relation, men va f*n, man kan väl försöka kommunicera på ett sjyst sätt ändå och hålla på att slänga gliringar och otrevliga kommentarer skulle man väl ändå aldrig göra till någon som man är vän med?? Eller??

Nu ska jag plocka fram en stor burk med vit färg och måla över några gamla tavlor jag inte är nöjd med. Så ska jag joina kickersekorrarna och sticka över till Ashley och ge honom ett kokt stryk.. hahahah tur för honom att han sticker till London imorgon.

och om någon mot all förmodan orkat läsa så här mycket text... Bonne journée!
Bisous C

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag blev sugen på en räkmacka nu :P

Postat av: C

Sofie
Ja, nu när du säger det så blir jag det också... Kan erkänna att jag börjat äta den där marmeladen med sked direkt ur burken. Den är rätt smarrig faktiskt. ;-)/C

2007-03-28 @ 15:34:40
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

haha, ta med kickershöns från närmaste gård med! j-a kille. vilka lågstadiefasoner, vill han förstöra för dig eller vad?

2007-03-28 @ 15:48:47
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

grattis till marmeladen!!! gud så gott. jag måste fixa aprikosmarmelad i sommar. det brukade min farmor alltid koka, det är nostalgi!

2007-03-28 @ 15:50:07
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Ja, eller hur! J*vla snorunge är vad han är. Fattar inte vad det är han håller på med men han är f*n inte trevlig...
Ja, marmeladen blev kanon. Godare för varje sked jag äter.. ;-)

2007-03-28 @ 16:26:18
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback