Kidnappad...

LUGN KVALL.. Jo SURE....

Drinx pa Xtreme blev 3 glas vin. Och VIPS var vi pa vag till Cannes. Italienarna INSISTERADE pa att vi skulle mota upp sa det gjorde vi och stack till Tantra. Dar blev det ett glas vin till och sa ett glas champagne.. TJOHO..

Sedan vart det BAOLI - no surprise.. hahhahahahhahahaha och dar vart det VODKA.. I MANGDER.. Trodde inte att lilla jag kunde dricka sa mycket stark sprit.. ;-)

Naval, det var en superskoj kvall. Har massa bilder men ar hos C sa dem far jag posta senare eller imorgon. George kom till Baoli. Han som jag hade en lunchdate med i januari (eller om det var december..) och som hade en "livvakt" sittandes pa terassen utanfor restaurangen hela tiden.. Hur som helst var han skit sur for att jag var pa vag hem. Klockan var runt halv tre och C och jag var pa vag att ga nar vi sprang pa honom. Han ar skum. Han kan ju ringa mig nar han vill om han vill att vi ska ses men istallet ar det alltid massa sms:ande nar det ska gas ut pa helgerna.. Och som sagt.. han var INTE glad att jag skulle ga nar han kom dit. Ja,ja.. What ever..

Ska ivag pa en tjejluch i Cannes om en stund. Haller dessutom pa att jobba.
Later!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback