Klar för idag!

Har hunnit med förvånansvärt mycket. Ibland är det effektivt att vara arg. Har inte ringt ännu men jag tänker definitivt fråga vad han håller på med!

Har precis skuttat ur duschen och tänker - dra mig baklänges - hoppa på bussen till Cannes tågstation för att ta tåget - jag måste ha feber - till Antibes.... Nåja, det är fortfarande ljust ute så det känns inte som om det är någon fara för mitt liv i alla fall.... ;-)

Ska möta upp alla på drinx i Juan-les-Pins. Irländarna är nere igen - the crazy bunch! Och efter drinx ska jag och C äta middag med Peter - en av mina tidigare grannar då jag fortfarande bodde i Antibes. Ska bli trevligt eftersom jag knappt sett honom på ett år!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

mysigt med tåg...känns väldigt retro

Postat av: angie

du får ta mer bilder kvinna o lägga upp här!!

2007-03-29 @ 09:43:44
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Hahaha, ja och tågen här är ju inte direkt tillverkade igår.. Hahhahah. That was an experience!:-)

Angie
Jag ska, jag ska! :-) Har varit lite dåligt med det..

2007-03-29 @ 11:20:49
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback