Kramkalas! ;-)

Hahahhah några av bilderna från lördagens bravader från Baoli är rätt roliga faktiskt. VÄLDIGT närgångna.. Hahahhahahahh

image422  image423
Ed the man med orange juice/vodka for a change.. ;-) Och jag och C!
image424  image425
Kate med en charmoffensiv Bobby på axeln... Samt Ashley och jag... (stora björnfamnen så jag syns knappt, ja, förutom det röda örat då. ;-)
image426  image427
Max och C i djup konversation - yeah right... Hahahahha han var på fett flirthumör och innan kvällen var över hade C blivit bjuden på tripp till London och giftemål. Hahahhahahahah :-) Och så en bild på Ed och Karena - hon är förövrigt så j*vla vacker!!

That was saturday.. Alla andra bilder från helgen (fredagen.. som var i min kamera..) deletades av misstag.. Hrmpf... Inte av mig själv men så går det när man låter allt och alla ta kameran och ta kort..... suck!! Kate tog massor av sjysta bilder som hon ska skicka över..

Hör massa suspekta ljud på balkongen.. SCARY.. Är nog de där farliga ekorrarna, men är de verkligen vakna nu?!
Åh, det här är det värsta jag vet - när man hör massa ljud ute och så är det mörkt. Jag är ju extremt räddharig så jag har redan ringt L.. Ska nog koncentrera mig på att prata i telefon istället...

 :-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

men va, ingen uppknäppt skjorta på ed?! *förvirrad*
oj, är det kickersekorrarna nu igen?

Postat av: C

Nollåttan
Hahahha, nä han var så upptagen med att vara rar mot Karena så jag tror aldrig riktigt att han kom till "knäppa-upp-skjortan" stadiet... Hahahhaha plus att vi faktiskt hade en rätt städad Baoli-kväll - för en gång skull..!
Alltså de där kickersekorrarna - DON'T LIKE!! Fast de dricker poolvatten så de kanske blir kvar så länge till.. .hehehheheheh ;-)

2007-03-27 @ 10:52:03
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback