LOVE is in the air... Och tydligen är fredag en bra dag?!


Flirty-flirt! (bild lånad från nätet... ;-)

Sommar och sol och FLIRTY MOMENTS... Glömde bort att, när S och jag var på väg tillbaks från Monaco i söndags, så stannade vi för att hämta lite take-away. Där inne stod en GORGEOUS guy!!! I slappa jeans, stor collegetröja och sjysta sneakers... Han väntade också på mat. Och naturligtvis blandade de ihop våra ordrar så då började vi prata. Det visade sig att han nyss flyttat ner från Paris. Bla, bla, bla. Och sedan så tog han mitt nummer. Det är ju alltid kul att träffa nytt folk, eller hur?? ;-) 1 timme senare hade han sms:at. I måndags ringde han - 2 ggr. ANGELÄGEN!!! Kan man lätt säga. Så, han vill att vi ska ses på fredag.

En av killarna som var med på fjortisstället i torsdags har mailat och ringt. Han vill också att vi ska ses på fredag.

Och igår.. London SNYGGINGEN som dessvärre verkar vara en riktig playboy.. (jo, han måste nog vara det. det var lite för "flirty manners" för att han skulle vara en snuttis...) Ja, han vill att vi ska gå ut på - TA-DA - FREDAG!

Och på fredag har C och jag planerat lunch i Monaco eftersom S måste dit på ett bankärende. Sedan är Gigi där och vill mötas upp och Chris har tydligen sagt att han också vill hitta på något då, alltså hela gänget!

What shall one do??? Dessutom känner jag mig inte på något flirtigt humör själv, snarare tvärt om. Orkar inte hålla på att dejta och fixa. Ibland är killar bara såååååååå ANSTRÄNGADE.. Jag har ingen lust att sitta på middagar och tindra med ögonen och vara söt. Plus att allt kaotiskt med pussande på H och Ed som vart sur osv. osv. - BARA PROBLEM!
(träffade förresten Ed här om dagen och det kändes konstigt. Han var dessutom inte sen med att annonsera att han minsann skulle bjuda ut Carena på middag minsann!!! Jag erkänner villigt - jag blev nog lite svartsjuk.. LITE, jag menar, han är ju bara en vän, men ändå.. ja, what ever..;-)

Ja, jag får nog fundera lite.. Även om Londonkillen lockar... Han verkar ju onekligen vara lite av en bad boy....;-)
;-)/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

haha, du har minsann varit ytterst upptagen! å vad SKOJ! klart att du ska gå på alla dejter och roa dig ordentligt. det skadar väl inte alls!

Postat av: Sweetheart

Oj vilka problem du har tjejen! :) Försök att få till alla dejterna ;) Lycka till!

2007-03-14 @ 15:28:17
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: paloma

du kan ju alltid ta dejten på lördag och gå ut med kompisarna.. jag förstår dock att london killen lockar ;)

2007-03-14 @ 15:39:14
URL: http://palomaa.blogg.se
Postat av: Madicken

Jag tycker du ska satsa på date med takeaway killen och Londonkillen..det får du lösa på något sätt! =) Oh la la...vilka problem *hihi*

2007-03-14 @ 15:44:14
Postat av: C

Nollåttan
Hm.. jag ska försöka fixa ihop tiden. Lutar just nu åt att jag träffar "Londonkillen" eftersom han ju sticker på lördag..

Sweetheart
Hahahahha, ja eller hur!? Jag ska göra mitt bästa! ;-)

Paloma
Ja, Londonkillen sticker på lördag så honom måste jag ju träffa innan (träffade honom lite snabbt igår också!! Nice!) med de andra får nog vänta.. Hihihi ;-)

Madicken
Håller nog med dig! Londonkillen träffade jag igår och jag kommer nog träffa honom snabbt idag och imorgon också.. kanske.. ;-) Take away killen bor ju här så han kan vänta.. Hahahha ;-)

2007-03-15 @ 13:30:07
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback