Man far passa pa!!

Som nu tex.... Har precis kommit hem (till C's hus) fran Baoli.

Min prommis till banken igar blev varre an man nagonsin kunnat forutspa.... De kunde inte genomfora det jag ville pa banken i Cannes sa jag var tvungen att GA till le Cannet... Man kan latt saga att jag promenerade fran kl 11 till kl 15... Och det kanns i benen idag!!!!!!!!

John och Karen hade flugit ner fran Irland och Ed och jag motte upp med dem tidig kvall.... som blev SEN kvall och MYCKET att dricka.. Irlandare ar helt GALNA, det finns INGET stop....C kom direkt fran flygplatsen och joined in!! Party blev det....

Vaknade som sagt vid 12 idag... inge bra.. borde jobbat... MEN istallet blev det beach lunch till klockan var 5. Life is tough.. hihihi.. Sedan stack jag och C till Cannes och jag kopte SKORNA. De svarta lack med HOGA klackar..

Var hemma 2 sec for att packa vaskan. Till C for att "fixa iordning" mig.. Sedan hamtad av Ed och ivag till restaurang i Cannes. Tori och Gemma flog ner fran London idag sa vi plockade upp dem pa vagen!!! Clive var med ocksa.

Efter middag blev det 3.14 - varldens trevligaste stalle for drinks! Ett designhotell med superbra dj's! Val dar motte Fab och Phillipe upp och sedan stack vi till Baoli. Jag hade visst glomt mina hemnyckar hos C.. Hur typiskt ar det??? Tack och lov skulle C's maid till Baoli ocksa.. Mina kara vanner onskade mig LYCKA TILL att hitta dem.. Baoli var PROPPAT!!! Men, what happens??? Helt plotsligt star ROSA framfor mig och dansar.. de har bordet brevidoss!!! Hahhahahahhahahaa TUR!! Jag borde nog kopa en lott! Hihi ;-)

Sa, jag "snodde" hennes nycklar (C ar ute med sitt ex ikvall... inte varldens basta ide, men, men) och sa akte jag, Tori och Gemma hem...

Och nu maste jag "blogguppdatera" mig.. Skumt hur nyfiken man uppenbarligen ar.. Vissa bloggar ar typ beroendeframkallande...

BIG SMILE! C
Jag maste dessutom oppna dorren for the maid och hennes tjejkompisar nar de kommer hem och de skulle stanna tills Baoli stanger.. FUN!
BIZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Antonia

jag tappade bort mig i le cannes i sommras, virrade runt där i över en timma ^^

Postat av: nollåttan

ojojoj, gå från ett ställe till en annan på rivieran är inte enkelt som att köra...vilken klockren kväll. självklart ska man gå upp 12 en sådan dag och slappa på beachen. vad härligt. här är det tösnö och grått, bläääh!

2007-03-03 @ 09:27:06
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

vänta, nu förstår jag inget. jag skrev precis en kommentar. och den försvann!!! gaaaaaaaaaaaah!

2007-03-03 @ 09:34:13
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

nu igen...såg att mina kommentarer har helt försvunnit! dumma blogg.se!
vilken fab dag, låter SKITKUL! så klart ska man inte jobba en sådan dag!!!

2007-03-03 @ 10:26:28
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

men titta, nu kom alla kommentarer upp helt plötsligt. mysko! i wanna see da shoes!!! ha en bra dag sötis!

2007-03-03 @ 10:27:00
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Sofie

det där med uppdatering förstår jag! har en lista med favoriter som man kollar så gott man kan varje dag!

2007-03-03 @ 12:22:09
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: Rory.

Åh jag vill också känna några irländare :)

2007-03-03 @ 12:24:59
URL: http://rory.blogg.se
Postat av: Rory.

Vill oxå känna några irländare!

2007-03-03 @ 12:26:15
URL: http://rory.blogg.se
Postat av: Rory.

Vill oxå känna några irländare!

2007-03-03 @ 12:26:21
URL: http://rory.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

du bella, har jag missat hur du fick tag på dina husnycklar..? när du kom tillbaka alltså...?!

Baoli låter roligt...som bali på skånska
X

2007-03-03 @ 14:40:31
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Antonia
Hihi, ja, man kan latt irra bort sig pa alla kringelikrokiga gator.. Jag var tvungen att ga upp till Le Cannet 2 ganger.. Man maste visst ha passet med sig for att gora bankarenden nar man inte ar fransos... morr.. LANG prommis blev det iaf!:-)

Nollattan
Ja, blogg.se har uppenbarligen problem.. morr..
Jag hatar ju nar dagar bara sovs eller partas bort.. men jag formodar att man FAR tillata sig ibland..;-) Och beachlunchen var super nice. Jag skippade dock alkoholen av forklarliga skal...
Postar bild pa skorna sa fort jag ar tillbaks hos mig i Cannes. Befinner mig ju hos C pa Cap d'Antibes och lar sova har inatt efter Monaco partyt ocksa.. :-)

Sofi
Ja, det har pa nagot satt blivit daglig rutin att "stamma av" vad som hander hos bloggarna!! It's nice!!

Rory
Hahahhahhhahahah.. Finns inga galnare... I LIKE!:-)

Lazy Girl
Haha, ja du.. C's maid hjalpte mig ur den knipan ocksa!! C var ju i USA men hennes maid var i huset sa jag akte forbi och plockade upp mina nyckar direkt fran flygplatsen!! Hm.. jag borjar nastan undra vad jag skulle gora utan hennes maid, Rosa!! :-)

2007-03-03 @ 15:37:53
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: C

Antonia
Hihi, ja, man kan latt irra bort sig pa alla kringelikrokiga gator.. Jag var tvungen att ga upp till Le Cannet 2 ganger.. Man maste visst ha passet med sig for att gora bankarenden nar man inte ar fransos... morr.. LANG prommis blev det iaf!:-)

Nollattan
Ja, blogg.se har uppenbarligen problem.. morr..
Jag hatar ju nar dagar bara sovs eller partas bort.. men jag formodar att man FAR tillata sig ibland..;-) Och beachlunchen var super nice. Jag skippade dock alkoholen av forklarliga skal...
Postar bild pa skorna sa fort jag ar tillbaks hos mig i Cannes. Befinner mig ju hos C pa Cap d'Antibes och lar sova har inatt efter Monaco partyt ocksa.. :-)

Sofi
Ja, det har pa nagot satt blivit daglig rutin att "stamma av" vad som hander hos bloggarna!! It's nice!!

Rory
Hahahhahhhahahah.. Finns inga galnare... I LIKE!:-)

Lazy Girl
Haha, ja du.. C's maid hjalpte mig ur den knipan ocksa!! C var ju i USA men hennes maid var i huset sa jag akte forbi och plockade upp mina nyckar direkt fran flygplatsen!! Hm.. jag borjar nastan undra vad jag skulle gora utan hennes maid, Rosa!! :-)

2007-03-03 @ 15:37:58
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback