Marmelad..

image430

Så här ser den ut - min lilla burk med marmelad!! ;-)

Ringde till busen igår och frågade honom vad sjutton han menar!? Han undrade om jag var "pissed off" och hallå, skulle jag vara glad, eller? Men, han bortförklarade allt med att han bara skojar och att han visst inte varit oförskämd mot de som väntar på tavlor från mig... Yeah right... Ja, ja, vem orkar hålla på!? Vi sa hejdå.

Så ringde han senare på kvällen när jag var på middagen och det visade sig att han skulle ner till ett ställe där bandet han sjunger med ibland skulle spela. Han ville att jag skulle komma dit. Så jag sa att vi får se. Då blev det sur min och kort ton... typ, jaja, hejdårå....

10 minuter senare hör jag hur hans bil passerar restaurangen vi sitter på (hans bil går inte riktigt att missa den, det är en gammal Porsche med hög decibel.. hahahha). Och 30 minuter senare ringer han igen och när jag säger att vi fortfarande är kvar på restaurangen så säger han att då åker han hem och han ska minsann upp tidigt och jobba och hans flyg går på eftermiddagen... Vänta nu... skulle inte han flyga tidigt på morgonen?? Hm.. Hur som helst, vi sågs inte och idag åker han. Han kommer ner nästa vecka igen. Jag är så ambivalent. Jag vill verkligen träffa honom NU men själva "VI" grejen med honom är HELT omöjlig. Sjuk ekvation. Jag försöker verkligen hålla distans.

Time to do some nytta!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

mmmmm...där har vi den!

Postat av: nollåttan

det ser ju underbart lyckat ut!!!
tycker att du har all rätt i att vara sur. man ska inte skoja om jobb..!

2007-03-29 @ 15:28:52
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Precis!! Och idag äts den med croissant till frukost!! Medger att jag är stolt. Har aldrig tillverkat marmelad förut!;-)

Nollåttan
Lite segt men gott!! Nä, han har inte varit riktigt sjyst.. Kan man inte säga... Oh well, nu vet han vad jag tycker iaf! :-)

2007-03-30 @ 10:06:01
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback