Mindre sömn??? För vem då??

"Ju äldre man blir ju färre timmar sömn behöver man"

JO, TJENA....

Var det inte Margaret Thatcher som sov typ 2 timmar per natt? Fast hon var ju 50 när hon kom till makten. Jag misstänker att om det nu stämmer med behov av färre timmar sömn så är det nog EFTER att man fyllt 50 i så fall. Inte runt 30. Jag skulle kunna sova en hel vecka känns det som....


Inte bara jag som är trött..... Hahahhahahhahahah

La mig vid 12 igår. Vaknade till vid 8 då poolskötaren stökade nere vid poolen. Så somnade jag om. Vaknade igen av väckarklockan halv 9. Så somnade jag om. Och vaknade halv TIO!!! Och gick upp bara för att jag MÅSTE! ZZZZzzzzzzzzzz 

Tur att solen skiner (mellan molnen) i alla fall! Har druckit frukostcappuccinon och nu är det dax för prommis! Funderar på att slå två flugor i en smäll och promma till banken istället för att promma på stranden.

:-)/C


Kommentarer
Postat av: Me

Hihi jag skulle också kunna sova hela dagarna.. om man bara fick. ;)

Ha en härlig dag i solen! Här i Sthlm är det grått och slaskigt.. :) Kram

Postat av: nollåttan

å vad härligt. behöver lite mer sömn än vad jag tillåter mig till. jag somnar vid 0030...och vaknar 7. det är tok för lite!!!

2007-03-01 @ 11:58:18
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Me
Tack! Vadret har ar UNDERBART!!! Lite blasigt men jag klagar inte!! Runt 20 varje dag och sol. ME LIKE!

Nollattan
Ja, verkligen!! Jag sover garna 10 timmar per natt!! Skonhetssomn!;-)

2007-03-03 @ 04:30:21
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback