Mördarekorre x 2... SCARY!!

image406

Nu har jag bildbevis. Medans mördarekorren helt fräckt klättrat på palmen utanför min balkong hängde hans nya kumpan vid poolen...... FARLIGT!

Kumpanen är inte lika stor som mördarekorren själv... men han är nog farlig han med...
Jag tyckte att jag sett 2 de senaste dagarna och jag hade visst rätt.

image404

Det här börjar bli som en djurpark. Här om dagen när jag öppnade ytterdörren möts jag av 3 små ödlor nedanför trappan. De såg helt förskräckta ut och frös till is en sekund. Men, sedan stack de fort som sjutton... De små ödlorna ser jag ju i princip varje dag i trädgården men aldrig har jag sett dem precis utanför min dörr... Tillfällighet förmodligen men ändå!!
:-)/C





Kommentarer
Postat av: nollåttan

ödlor är coola men jag är skiträdd för dem. huuu.

Postat av: C

Ja, man vill ju helst inte ha dem I huset!! IKK... :-)

2007-03-19 @ 12:53:04
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: mandi

HAHA! Vilken rolig inringning, man ser att du är skakis ;)
Jag som alltid trott att ekorrar är gulliga och snälla men har nu lärt mig bättre efter att läsa din blogg.

2007-03-21 @ 16:33:58
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback