Motion!?

HA! Vaknade redan vid 9!! J*kligt somnig, men anda!!!



Har redan hunnit ringa nagra samtal och sa har jag skjutsat C till frisoren. Och nu ar det dax for POWERPLATE!! Har glomt mina traningsskor hemma i Cannes tyvarr, jag som verkligen sett fram emot min walk runt Cap d'Antibes - most beautiful walk in the world.. Ja, ja, powerplate med tradgardsutsikt far duga.

Korde forbi ett stalla dar jag har min konst hangande. De har fatt forfragningar pa andra verk av mig sa jag maste forbi i eftermiddag, eller sa, for att hora mer.

Nar jag nu ska hinna det!? Kl halv ett ar det cocktaillunch pa en av plagerna i Juan les Pins. Efter den MASTE jag till Cannes for att kopa cd skivor sa jag kan branna mina saker till Monacoagenten. Han ska ha dem imorgon.. Och sa har jag lovat C att vi ska ta en kort shoppingrunda nar vi anda ar i Cannes. Det ar fullspackat partyschema i helgen, Monaco pa fredag och Cannes pa lordag, och det ar ju alltid roligt att kunna satta pa sig nagot nytt!!

Fasen, jag kanner mig helt STIFF, hoppas powerplaten will loosen me up a bit!! :-) Skulle vara valbehovligt med massage.. Mina axlar och nacke kanns som om jag suttit pa ett kontor och vant papper i flera veckor - markligt!?

Bonne journée!
/C
 

Kommentarer
Postat av: nollåttan

vad är powerplate för intressant manick??? å stressig dag, men kul med events, och vem tackar inte nej till lunch & shopping light?! själv jobbar jag häcken av mig, recept, intyg och telefon. f*n.

Postat av: Agnes

Jag älskar massagen man får från power platen! lycka till idag!

2007-03-22 @ 14:53:25
URL: http://agneskarlsson.blogg.se
Postat av: angie

i need workout , i need a life

2007-03-22 @ 18:53:07
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

jag har aldrig testat powerplate men jag har kollat upp det...skulle vilja köpa en...är det sant att man bara behöver stå där i typ 5 mins? XX

2007-03-23 @ 21:58:54
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Ja faktiskt. Fast man gor olika positioner sa ett "program" tar kanske 20 minuter. Det ar perfekt att ha en hemma! Bara att stalla sig dar pa morgonen sa ar det done with!! :-)

2007-03-24 @ 12:55:17
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback