My looser life...

Usch, idag är ingen bra dag...

Drinx och dinner igår blev typ BARA drinx och party till klockan 4 imorse.. Vi stack till John's hus på Cap d'Antibes och fortsatte partyt efter att Xtreme stängt. Varför, VARFÖR?!? Så jäkla onödigt och nu börjar jag bli riktigt trött på mig själv. Vaknade halv elva och har precis kommit hem till mig.

Jag har MASSOR att göra och MASSOR av opportunities dyker upp titt som tätt och jag partar bort all min tid. WHAT THE FUCK!

Nä, nu ska jag slänga in Vincenzo Bellinis opera NORMA i cd-spelaren och rensa huvudet lite. Fantastiskt att musik komponerad i början av 1800-talet kan vara så stärkande för själen.

Pratade med bästis L i Stockholm. Hon är världsbäst. Hon är också stärkande för själen!

C

Kommentarer
Postat av: angie

haha jag tror någon annan needs rehab aswell...
fan exakt så kände jag när jag drog till italien, tog ett csn lån på 100.000:- för att plugga italienska och det slutade med att jag festade upp pengarna och fick inget betyg...haha oh those were the days

Postat av: C

Angie
Jag skrev just det på din blogg!:-) I'm in need of REHAB!!
Hahahahha, jag gjorde samma sak när jag pluggade ett år på universitet i Frankrike. Brände varenda krona på kläder på 2 månader och sedan försökte jag få lillebror att sälja min aktier med fullmakt. Fast han berättade för mammi och pappa så det blev SURA miner men jag slapp sälja av aktierna i alla fall.. Hahahhahah Och betyg fick jag - annars hade jag nog inte varit välkommen hem igen.. ;-) Hahahah

2007-03-20 @ 14:35:37
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

haha, jag försökte föklara mina shoppingeskapader genom att förklara att de är investeringar som behövs, typ "uniform"...alla kreativa sätt är bra sätt! och man lär sig alltid nåt!!!

2007-03-20 @ 20:40:14
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

alltså till föräldrarna....bäst var när min pappa gav mig ett kort och sa "köp dig något fint till examen". 5 olika outfits & matchande accessoarer senare fattade han INGETING.

2007-03-20 @ 20:41:14
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Nollattan
Hihihi, fem outfits for EN tillstallning!! Klockrent! Hahahha ;-)

2007-03-21 @ 19:05:54
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback