Nä, men.. Alltså... ..SERIÖST..

Idag har jag verkligen varit en ODÅGA. Vaknade sent och vid lunch rinde ED.

"-Kan inte du följa med som shopping adviser, jag måste köpa present till Karena och så kan vi äta lunch på Le Voilier!!"

Och jag är ju så principfast och kan så lätt motstå ;-) så jag sa JA!

När våra ärenden var klara undrade han om jag kunde hänga med och kolla på ett hus. Sagt och gjort. Sedan var han på väg att missa ett möte i Juan-les-Pins så jag hängde med dit också... Och har kommit hem nu. Hela dagen har gått.... Jag hann i alla fall slänga in en tvätt innan jag stack ut.. Men allt annat...

Fy, fy, fy på mig! Nu måste jag göra lite nytta. Har fortfarande inte hört något om middagen men han ringer väl. Innan dess måste jag försöka få så mycket som möjligt avklarat...

Off I go!:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

jamen vaddå? du har gjort en vän en tjänst. det är väl en stor och god gärning. ;)

Postat av: C

Nollåttan
JA precis!!! Hahahhaha ;-)

2007-03-28 @ 12:59:24
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback