Natti, natti!

 
 
Alla var saklart pa Xtreme! Vart annars.. hahahha..

Och ur ingenstans dok Rodge och Lee upp. Hahahahha,  2 basketspelare som lamnat USA for det "goda livet" i sodra Frankrike.. Lee och C kanner varandra sedan massor av ar!  Vi stack till La Gaffe - riktigt SUNKIGT hak och jag skulle ALDRIG satta min fot dar om det inte vore for att Rodge ville hora ett band spela. Ashley skulle vara dar eftersom han sjungit med dem da de spelat i Monaco men han syntes inte till. Han kanske var trott efter de senaste dagarnas bravader!

Nu ar C och jag antligen hemma och eftersom vi bada skippat middag pga var sena lunch sa var vi VRALHUNGIGA.. Oj, sa bra.. NOT.. Sa vi har precis varmt Mexicansk kottgryta, tacokyckling etc. etc. som C's maid har lagat (hon kommer fran Mexico so it's proper stuff!!).

Om mojligt sa ar jag ANNU MER PROPPMATT nu an efter lunch. Jag kommer att sova som en stock!
NITE!
:-)/C
 

Kommentarer
Postat av: Crazypill

maten lät god där...

Postat av: C

Crazypill
Ja, lyx att ha nagon som faktiskt lagar riktig mexikansk mat hemma!!!! :-)

2007-03-22 @ 11:08:43
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback