Och tiden gar.... ;-)

Middagen igar vart jattebusig! Jag vet inte varfor men vi tjejer forvandlades till ett gang fnittrande tonaringar.. Hahahhahhaha.. Med alla galna upptag sa ar det iofs inte sa konstigt att man fnittrar.. Hahahha.. Alla kan bara bekrafta att det definitivt ar var i luften.. Och det ar massor av busiga hyss pa G till hoger och vanster.. ;-)

Nar Ashley kom till huset igar var jag langt ifran klar... (Ashley ar en lang historia men vi traffades for ett ar sedan och han ar helt skogstokig - fast pa ett BRA satt...;-) Jag var mao typ - SEN som vanligt.. Sa istallet for att sticka vid 5 sa stack vi vid 7.. Oooops, och sa var vi ju tvungna att stanna och kopa vin samt kora ner till Antibes och hamta C's bil som hon "glomt" pa parkeringen.. Tidiga klubben.. Oh well..

Kvallen blev inte jattesen, typ 1, men jag maste ha varit overtrott sedan tidigare for jag sov till 11... Skont, men jag borjar undra vart mitt morgonpigga jag har tagit vagen?? Jag har ju ALLTID vaknat vid 8.. Naval, idag blir det lunch pa beachen, jag ska strukturera upp kommande dagars work.. vilket ar VALBEHOVLIGT for jag behover verkligen  GET A LIFE!! Pa ett mer seriost plan that is. Plus att jag ska presentera en cd samt forslag till Antibesforetaget om 2 dagar.

Time to get going. Forresten, jag skulle ju ha en date med den dar take-away killen idag. Jag tanker skippa den. F*n, han ringer flera ganger om dagen, forvisso alltid trevlig, men det ar nastan lite "stalker" varning... Och just nu ar det full rulle med allt annat dessutom..

Bonne journée! Nu ska jag ut och njuta av SOLEN!
:-)/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback