Oväntad uppvaktning...

Har hunnit plocka lite samt ÄNTLIGEN gjort den där marmelanden. Det blev bara en burk och fråga mig inte hur den smakar.. Den står på balkongen och svalnar.

Och den där buspojken ringer NU. Ok att jag inte brukar äta middag tidigt men ändå. Så jag äter så kommer han över när han är klar i Monaco eller vart han nu är. Blir sent uppenbarligen.. Så mycket för den middagsdejten... Men jag kan väl inte säga att jag är extremt överraskad.. Hahahhahahahah :-)

Fick ett mail idag från en av S vänner (S som bor i Munchen och som var nere för MIPIM) - killen som masserade hennes fötter en SEN kväll på Martinez när hon hade nya skor på sig. Han undrar om han får stjäla mig ett tag då jag kommer till London... Och helt ärligt - ett mail som det gör att man småler lite för sig själv. För lite uppvaktning är ju alltid trevligt. Men, men, jag skulle ju åka till London men mina planer har ändrats så jag måste nog åka til Sverige först så jag får se när London blir av och OM jag ska tillåta this guy att stjäla mig.. Hahahha

Nä, Ashley kommer hit senare så jag ska plocka undan det sista och diska efter marmeladtillverkningen så ska jag hoppa in i duschen också. Kan vara nice efter en hel dag på språng..

Bonne soirée!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

hahaha...en burk!!! den far du plocka fram bara till fint...det var roligt...hoppas den blev god. X

Postat av: Sofie

äntligen :) känns som en hel saga om den där marmeladen! hehe. du måste skriva o berätta hur den smakar :)

2007-03-28 @ 10:12:11
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: nollåttan

fanns det klippbiljetter nice-london-stockholm och tillbaka borde du vara först med att ha dem!

2007-03-28 @ 11:52:37
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Hahahha ja, det blev bara en burk. Men det är nog tur det eftersom jag typ inte äter marmelad ;-) Fast det är nog smarrigt på toast eller croissant!! Den blev jättegod men lite för stel.. Kokade nog för länge!

Sofie
Hahaha, SMARRIG men aningen stel..:-)

Nollåttan
Hahaha Skojar du! Det vore perfekt för mig med klippkort på flyget! :-)

2007-03-28 @ 12:57:09
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback