Party crashers!! THAT'S US!!

image395
Hehe, the party we crashed!! Fullt ös! Och redan vid 10 var champagnen slut! WHAT??

Hahaha, stack ner till Caffe Roma. Det var säkert 300 killar i kostym där. Och inte bara inne på Roma. De stod i horder på gatan och drack öl. Tror nästan aldrig jag sett så många kostymer på en och samma gång ;-)!!

S kom och mötte upp. Pratade med några av hennes business bekanta och med massor av andra. När jag väntade på S så tog det typ 1 sekund så kom en kille från Sydafrika och ville bjuda mig på drinkar. Alltså, det är sådan LACK of girls... typ 1 tjej på 1000 killar... Hahahhahahahha ;-) Jag tackade naturligtvis nej men vi sa att vi säkert skulle springa på varandra någon av resterande MIPIM dagar.

Under minglandet träffade jag en SO HANDSOME man. Han var från i London. Han jobbar med intredning så naturligtvis pratade vi konst. Sedan undrade han om han fick bjuda mig på middag under veckan och det lät ju trevligt men jag misstänker att han är en RIKTIG cassanova, so then, what's the point?? Men det är nästan så jag vill tacka ja bara för att kunna titta på honom.. LÄCKERBIT!! MIAM! ;-)

Efter drinx och networking på Roma stack vi och käkade asian och under middagen luskade vi reda på vart man borde vara sedan. Stort PARTY på Martinez. Invigningsfest på Carlton. Stort beachparty hostat av en stor fastighetsmagnat osv. osv.


Carlton fick det bli till slut!

Vi hoppade in i en taxi och tänkte att Martinez festen lät skoj. MASSOR av folk. Så taxin fick svänga om och lämna oss vid Carlton istället. S har redan slarvat bort sin badge - inträdespasset till mässan - och någon inbjudan hade vi ju inte... Hahahhahahha men ALLT ordnar sig ALLTID. S började prata med några killar på andra sidan gatan. De var på väg att sticka hem och hade redan varit på Carlton så vi fick ta deras inbjudan! THANX!

Sedan nätverkades det i FLERA timmar. Jag tappade nästan rösten till slut. Men vilka möjligheter det finns. Kom hem med almanackan FULL av visitkort så man kan ju alltid hoppas att det ger NÅGOT!!

Uppdaterar med foto strax, ska bara vakna och hitta manicken ;-) UPDATED!
/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

300 killar i kostym! fan vad kul!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback