Proppmatt!

Lunchen var inte avklarad forran halv 5. Jag har definitivt tagit igen mitt daliga matintag fran forra veckan. Eller vad sags om 3 brownies, 2 pasar godis, en pase nachos, pistagenotter, STOR tallrik mozzarella/tomat pasta, 2 koppar varm choklad, sakert 100 koppar cafe creme osv. osv. Jag ar proppmatt och nagon middag kommer inte att fa plats.

Vi ska ner pa drinx pa stan om en stund och traffa nagra av den "galna ligan" fran de senaste dagarnas partande. Will be fun! Hoppas att jag kommer att svanga forbi hemma hos mig imorgon eftersom jag behover en cdbrannare samt att jag kan ladda ner lite bilder fran de senaste dagarna. Mitt daliga samvete for mina MINIMALA malarprestationer gnager fortfarande. Och jag har bestamt att MANDAG ar en bra dag att borja mitt nya liv! Och jag alskar ju mandagar sa det blir nog bra! :-)

Oj, nu blev jag visst serverad ett glas champagne.. kan bara betyda att de andra trottnat pa att jag sitter vid datorn. Na, nu ska jag ga och vara lite social..
;-)/C

Kommentarer
Postat av: Sabor

Drick champagne söta du ; )

Postat av: nollåttan

mmm....jag är hur godissugen som helst och det finns noll godis hemma....suck!

2007-03-21 @ 22:26:01
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Sabor
Hmm.. det ar ju ratt smarrigt men jag borde infora en "no alcohol policy" pa vardagar.. :-) Fast ett glas har och dar kan ju inte skada iofs!!;-)

Nollattan
Hahaha, jag gillar ju inte franskt godis men de har battrat sig. En pase skumhallon och en pase kolaflaskor blev det i samband med lunchen!! MIAM! :-)

2007-03-22 @ 02:23:21
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback