Rock n'Roll lifestyle is OVER!

Hm... forsta dagen pa resten av mitt liv - eller hur var det??

Den har veckan ar det time for serious stuff. 3 veckors PARTY ar OVER! Och jag kan saga att det ar valbehovligt med en paus.. Vaknade nu sa det kanske inte direkt var varldens basta start pa veckan ;-) men anda!?

C's maid ska skjusta hem mig om en halvtimme sa i will be back in paradise och jag behover VERKLGEN rensa huvet sa det ska bli sa skont. Sa maste jag ivag till konsthandeln och kopa ett gang dukar for kommande projekt.

Lagger upp lite bilder fran helgen nar jag kommer hem.
:-)

Kommentarer
Postat av: nollåttan

nooo...jag hade tyckt att det var jättejobbigt att behöva börja jobba igen, men man kan inte stanna i lalapartyland för evigt. lycka till med projekten!

Postat av: C

Nollåttan
Nä, lalapartyland är rätt jobbigt i längden. Och 3 veckor är mer än tillräckligt - särskilt som jag skjutit på VIKTIGA saker. Och det går ju inte i längden... Som sagt... :-)

2007-03-26 @ 14:42:49
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback