Rushing off again..

Hann med motet med Monacoagenten idag sa pa fredag ska jag presentera honom med en cd med representativa arbeten!! Alltid nagot! Sa har jag ocksa varit i kontorslokaler for ett foretag i Antibes och dem ska jag komma med forslag till i veckan.. BUSY, BUSY!!

I ovrigt har jag i princip varit pa VARJE gronsaksaffar som finns for att hitta avocados, imorgon ska vi ha STOR middag hos C. That will be fun!!

Pratade med take-away killen ocksa... Vi har en date pa onsdag eftermiddag, SCARY. Vill jag traffa honom - egentligen?? Alltsa, han var ju skitsnygg nar vi accidently met pa take-away stallet men just nu kanns det bara jobbigt att dejta... och lara kanna osv.. Han kanske ar HELT humorlos och skittrakig?? Eller sa ar det bara jag som ar i en pessimist mood?! Och sa ringde killen fran fjortiskvallen och DEN dejten skjuter jag medvetet pa sa lange jag kan.. Han ar supertrevlig men jag ar nog INTE alls intresserad like that.. Ja, ja, kanske kan styra det till att vi mots upp ett helt gang, eller sa?!?

Na, nu ar det dax att sticka ut. Drinx pa Extreme dar nagra vanner fran Monaco moter upp och sedan middag nagonstans - formodligen pa indiska som igar. SHIT sa bra deras mat ar!! Jag skulle kunna ata ihjal mig dar..

Nu ropas det - TIME TO GO!!

Bonne soirée!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: angie

kan du inte lägga upp lite bilder på din konst?

Postat av: C

Angie
Det finns några bilder under rubriken "kultur". Men jag kommer att posta mer - när jag lär mig att prioritera tiden så att jag faktiskt målar någon gång.. Blä, idag har jag ångest!!! :-)

2007-03-20 @ 14:26:56
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback